Er det mig der husker forkert, eller var 21 Jump Street (filmen) i en kort periode tilgængelig på den danske Netflix? Synes jeg så den derinde, men pt. er den der ikke?:(
Jeg mindes ikke at have set den på den danske, men den ligger i hvert fald inde på den engelske. Kan det ikke have været der du så den?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Den er ikke på den danske pt., kun den engelske som Kruse skriver og den irske.
Kan varmt anbefale moreflicks.com til, at se hvilke film og serier er tilgængelige i hvilke lande (tryk på "Watch it now on Netflix" knappen for se hvilke lande).
"You shoot me in a dream, you'd better wake up and apologize"
#489 Thank ya, laddie! Nu vil jeg lige overveje om det er 60$ om året værd.
Der er vist en smule gratis prøvetid, og så er det meget nemt at melde fra igen. Jeg kan kun sige, at jeg synes, at jeg får fuld valuta for de $5 CAN, Unblock koster om måneden. Jeg bruger den danske Netflix en del, men der er næsten altid lidt flere sæsoner på den amerikanske udgave. Og filmudvalget varierer meget mellem den danske, den engelske, den canadiske og den amerikanske. Der er også nogle spøjse forskelle. Fx er en del asiatiske film dubbed til engelsk på den amerikanske version, men findes med originallyd på den danske.
http://www.moreflicks.com er en god side, hvor man kan se, hvilken udgave af Netflix, en film er tilgængelig på.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#491 Kruse 11 år siden
Jeg mindes ikke at have set den på den danske, men den ligger i hvert fald inde på den engelske. Kan det ikke have været der du så den?
#492 ImpulzE 11 år siden
Kan varmt anbefale moreflicks.com til, at se hvilke film og serier er tilgængelige i hvilke lande (tryk på "Watch it now on Netflix" knappen for se hvilke lande).
#493 Lord Beef Jerky 11 år siden
#494 Thomsen 11 år siden
Der er vist en smule gratis prøvetid, og så er det meget nemt at melde fra igen. Jeg kan kun sige, at jeg synes, at jeg får fuld valuta for de $5 CAN, Unblock koster om måneden. Jeg bruger den danske Netflix en del, men der er næsten altid lidt flere sæsoner på den amerikanske udgave. Og filmudvalget varierer meget mellem den danske, den engelske, den canadiske og den amerikanske. Der er også nogle spøjse forskelle. Fx er en del asiatiske film dubbed til engelsk på den amerikanske version, men findes med originallyd på den danske.
http://www.moreflicks.com er en god side, hvor man kan se, hvilken udgave af Netflix, en film er tilgængelig på.
#495 Snaden 11 år siden
#496 Kisbye 11 år siden
Der er en uge og så vil jeg lige tilføje at det ikke kræver kredit kort oplysninger at prøve det.
Der er faktisk ikke nogen gode undskyldninger for ikke at prøve det :)
#497 Lawman. 11 år siden
#498 JannikAnd 11 år siden
#499 Snaden 11 år siden
Pft...old news. ;o)
#500 JannikAnd 11 år siden