Det lyder ganske spændende. Jeg har så fået at vide, at Yousee i øjeblikket ikke understøtter. TDC, som jeg er på hvor jeg er nu, understøtter det dog. Så mon ikke Yousee med tiden også kommer til at gøre det.
Træls. Nå, men det forklarer så, hvorfor jeg ikke har set "Super HD" stå nogen steder på min afspiller endnu. :-/
Kom nu i gang, YouSee!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Ok tak, kan se min upload hastighed kun ligger på 1 mbit, og jeg har waoo 30/30, og på de 30/30 ligger den normal også, så det er sgu nok mit fiber den er gal med :-(
Jeg skal jo til The one-armed man afsnittet i Twin Peaks, bedste krimiserie ever!!!
Træls. Nå, men det forklarer så, hvorfor jeg ikke har set "Super HD" stå nogen steder på min afspiller endnu. :-/
Kom nu i gang, YouSee!
Jeg har YouSee og kan godt se "Super HD" - ihvertfald på den engelske Netflix - selvom linket #530 fortæller mig, at min udbyder ikke understøtter det.
#531 Tommy Kristensen 11 år siden
#532 davenport 11 år siden
#533 TP-DK 11 år siden
Ja men inden man kan få lov til at se den i USA, skal man skrive under på at man tager i kirken de næste tre søndage.
#534 Thomsen 11 år siden
Kom nu i gang, YouSee!
#535 MadMartigan 11 år siden
#536 Zombi 11 år siden
#537 HonoDelLoce 11 år siden
Indtil videre er jeg ikke blæst bagover af tilbuddet. Jovidst, der er masser af fine ting derinde, men jeg synes godt nok der mangler "nye" ting..
#538 MadMartigan 11 år siden
Jeg skal jo til The one-armed man afsnittet i Twin Peaks, bedste krimiserie ever!!!
#539 JannikAnd 11 år siden
#540 Kyllingebenet 11 år siden