Gravatar

#521 MMB 11 år siden

Riqon (514) skrev:
Nej. :)

Why not?
Gravatar

#522 misuma 11 år siden

Jeg tror jeg vil prøve kræfter med Californication....
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#523 MadMartigan 11 år siden

Du fik mig til at gå igang lige med det samme :-)

Twin Peaks

Arrrhhmen det første afsnit, er jo helt outstanding godt. Det er er 10+ år siden jeg sidst så sæson 1, har aldrig prøvet kræfter med sæson 2. Jeg var helt opslugt alle 93 minutter, men syntes desværre at kan huske det daler en smule fra nu, eller husker jeg helt forkert?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#524 zombieman 11 år siden

madmartigan1978 (523) skrev:
Du fik mig til at gå igang lige med det samme :-)

Twin Peaks

Arrrhhmen det første afsnit, er jo helt outstanding godt. Det er er 10+ år siden jeg sidst så sæson 1, har aldrig prøvet kræfter med sæson 2. Jeg var helt opslugt alle 93 minutter, men syntes desværre at kan huske det daler en smule fra nu, eller husker jeg helt forkert?

Sæson 2 er en værre omgang rod efter min mening
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#525 Riqon 11 år siden

Foeller (521) skrev:
Why not?

Som udgangspunkt valgte jeg bare ikke at "snyde", fordi der jo allerede lå en masse godt på den danske netflix ;) og så startede jeg jo hele den diskussion herinde (med mine spørgsmål i #445), netop fordi jeg nok vel er lidt skeptisk til hele ideen. Jeg er for det meste en artig dreng, ser du. For det meste ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#526 DarkLight 11 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#527 Snaden 11 år siden

Så godt lige, at The West Wing var blevet tilføjet. Den har jeg længe ville se, så det er jo bare helt perfekt!
Gravatar

#528 Kruse 11 år siden

Det danske Netflix har nu fjernet deres tidligere "HD-logoer" fra titler til fordel for et nyt logo, hvor der står "Super HD" :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#529 Thomsen 11 år siden

Netflix har åbenbart lavet om på deres standarder. Før var der noget, der hed X-High HD, men det har været væk i flere måneder, og kun High HD har været tilgængeligt. Super HD er deres nye top-kvalitet. Forhåbentligt er den lige så god som X-High var, for ved High oplever jeg ind imellem banding og pixelering i mørke farveområder.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#530 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden

Der kan læses mere om teknologien her : https://signup.netflix.com/superhd

Det lyder ganske spændende. Jeg har så fået at vide, at Yousee i øjeblikket ikke understøtter. TDC, som jeg er på hvor jeg er nu, understøtter det dog. Så mon ikke Yousee med tiden også kommer til at gøre det.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: