Gravatar

#551 Snaden 11 år siden

Will do :)
Gravatar

#552 SublimeKen 11 år siden

Faldt lige over denne liste:

http://www.imdb.com/list/ij2JOgCsiRc/

Det er en liste over de bedste must see film tilgængelige på den danske udgave. Synes det er lidt uoverskueligt da den ikke holder sig til en bestemt genre, men tilgengæld er der enormt mange gode titler på den, samt en masse små perler jeg ikke havde hørt om før :-)
Gravatar

#553 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Ah, Kill Bill - jeg er stadig ikke overbevist om, at det er gode film, men nu kan de få en ekstra chance i weekenden, da det er ved at være en del år siden, jeg så dem sidst.
Gravatar

#554 JokerzReality 11 år siden

SublimeKen (552) skrev:
Faldt lige over denne liste:

http://www.imdb.com/list/ij2JOgCsiRc/

Det er en liste over de bedste must see film tilgængelige på den danske udgave. Synes det er lidt uoverskueligt da den ikke holder sig til en bestemt genre, men tilgengæld er der enormt mange gode titler på den, samt en masse små perler jeg ikke havde hørt om før :-)

God must see liste over den danske netflix!!
Gravatar

#555 Tommy Kristensen 11 år siden

Er Stofa på Netflix SuperHD bølgen?
Gravatar

#556 Snaden 11 år siden

Svar fra Telenor om hvorvidt de er med hopper med på "Super HD".

Vi er opmærksomme på det, men på nuværende tidspunkt kan vi ikke give en melding om det. skrev:

Javel så. Back to square one.
Gravatar

#557 dyg 11 år siden

#555 - Nope, desværre ikke endnu.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#558 Doc Doom 11 år siden

misuma (43) skrev:
Jeg fandt den ældre gyserkomedie Parents....kannibalistiske forældre! Netflix I love you! Ja, jeg er vist ikke så kritisk...

Skal ses.
Gravatar

#559 dyg 11 år siden

Stofa kigger på sagen, men det lyder ikke til, at de er vilde efter at komme med på Super HD bølgen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#560 HonoDelLoce 11 år siden

Super HD ser i hvert fald rigtigt rart ud. Jeg er så uendeligt meget mere glad for at have fået fibernet nu :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: