Gravatar

#611 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Ah, den havde jeg ikke lige spottet. :)

Præcis min pointe i den tidligere diskussion. Der er masser af måder at gøre det svært for folk der gør det, men hverken Netflix eller rettighedshaverne lader til at have store problemer med det, så længe der kommer penge i kassen.
Gravatar

#612 Riqon 11 år siden

Vi er udelukkende en familie-tjeneste. Beklager

Ja, jeg kan forestille mig, at mange børnefamilier en tilfældig søndag aften sætter sig til at se "Room in Rome" og "Monter's Ball", etc..
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#613 Snaden 11 år siden

De første 2 sæsoner af Curb Your Enthusiasm er blevet lagt op på HBOnordic. Så mon ikke også at de resterende sæsoner bliver lagt op snart.

Skrev desuden til dem omkring de serier, som manglede derinde (Oz, Deadwood og Curb), og de svarede at de gør alt for at få rettighederne til dem, så det tegner da godt!
Gravatar

#614 TP-DK 11 år siden

misuma (607) skrev:
To skæve serier, den ene sci-fi, den anden lidt Scrubs-agtig i tonen:

The Lost Room

og

Better Off Ted

Se dem. Nu.

Better Off Ted er meget sjov. En af de få serier hvor Andrea Anders er tålelig at se på.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#615 JannikAnd 11 år siden

Er der nogen HBO-kunder, der kan fortælle lidt om kvaliteten, som den tager sig ud nu. I starten var der vist ikke HD, men det er der ihvertfald nu, ifølge deres hjemmeside. Desværre er der pt. kun 5.1 lyd til Samsung-kunder...
Gravatar

#616 Kyllingebenet 11 år siden

JannikAnd (615) skrev:
Er der nogen HBO-kunder, der kan fortælle lidt om kvaliteten, som den tager sig ud nu. I starten var der vist ikke HD, men det er der ihvertfald nu, ifølge deres hjemmeside. Desværre er der pt. kun 5.1 lyd til Samsung-kunder...

Der står lidt nyt om HBO her

http://beep.tv2.dk/nyheder/nu-bliver-hbo-alle-dans...
Gravatar

#617 JannikAnd 11 år siden

Takker! Det var da gode nyheder. Personligt har jeg intet imod den seks måneder lange bindingsperioder - ihvertfald ikke når det gælder HBO, der har et så stort og solidt sortiment. Det er anderledes med Netflix, der for mit vedkommende ikke har så mange fristende titler. Så er det smart, at man kan sætte sit abonnement i bero.
Gravatar

#618 lagoni 11 år siden

Jeg er så ret skuffet over billedkvaliteten hos HBO (og jeg lægger ellers sjældent mærke til sådan noget). Jeg ved ikke om jeg burde ha' indstillet et eller andet, men billedet var lidt grynet som om kameraet burde være pudset... Umiddelbart som en dårlig dvd-udgivelse.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#619 Kruse 11 år siden

Jeg har kun set HBO Nordic over min computer, og det er som lagoni er inde på ikke ret imponerende billedkvalitet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#620 Thomsen 11 år siden

Tja, jeg må indrømme, at HBO ikke har meget, der frister mig. Jeg holder mig foreløbigt til Netflix + Unblock-kombinationen.

Jeg har også overvejet Hulu+ - især fordi de har et sarmarbejde med Criterion. Men det er lidt mere omstændigt at komme til at abonnere på dem. Og så afskrækker det mig også, at selvom man er abonnent, så er der stadigvæk reklamer i indholdet. Så kan man jo lige så godt se flow-tv.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: