#615 Jeg prøvede HBO. har ikke oplevet noget så ustabilt. Det var ofte at jeg ikke kunne afspille film fra min tablet eller pc. Min kæreste oplevede ofte at når hun så serie hoppe det i tiden (var nået til 2:50 og springer så til 30:25), og som de andre siger, så er billedet ikke lige frem godt. Jeg kan ikke anbefale det.
Men er der nogen, der har prøvet HBO for nyligt (var det ikke udelukkede SD i begyndelsen?)? Jeg mener... Netflix var også helt horribelt i starten (SD-kanalerne stod betydeligt bedre på mit TV), men er nu langt bedre. Det virkede som om HBO smed et ufærdigt produkt på gaden efter pres fra forbrugerne.
Tja, jeg må indrømme, at HBO ikke har meget, der frister mig. Jeg holder mig foreløbigt til Netflix + Unblock-kombinationen.
Jeg har også overvejet Hulu+ - især fordi de har et sarmarbejde med Criterion. Men det er lidt mere omstændigt at komme til at abonnere på dem. Og så afskrækker det mig også, at selvom man er abonnent, så er der stadigvæk reklamer i indholdet. Så kan man jo lige så godt se flow-tv.
Hulu+ er blevet nemmere at få adgang til, efter man fik mulighed for subscription via iTunes.
Jeg vender dog nok tilbage når eller hvis de får en appel app og et lidt mere funktionelt site. Jeg synes dog ikke, at der har været problemer, hverken med video der er ustabilt eller dårligt billede.
Jeg er nu meget godt tilfreds med udvalget på Netflix. Syntes måske der mangler lidt russisk og østeuropæisk film, men ellers er der da ganske mange klassikere på.
Efter som det er forskelligt hvad der ligger i de forskellige lande, er det et godt trick at bruge moreflicks.com til at søge med og så skifte til det land hvor filmen er til rådighed.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Men er der nogen, der har prøvet HBO for nyligt (var det ikke udelukkede SD i begyndelsen?)? Jeg mener... Netflix var også helt horribelt i starten (SD-kanalerne stod betydeligt bedre på mit TV), men er nu langt bedre. Det virkede som om HBO smed et ufærdigt produkt på gaden efter pres fra forbrugerne.
Min kommentar tidligere i dag om den dårlige billedkvalitet var skrevet få minutter efter jeg blev færdig med Game Change derinde :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg har set lidt HBO Nordic og billedkvaliteten er ikke ligeså høj som hos Netflix, men jeg har oplevet meget få problemer hos dem. Jeg har endnu ikke forsøgt på mit tv, da jeg først lige har opdaget, at der findes en app dertil.
Jeg kan dog ikke genkende, at der skulle være noget galt med Netflix fra starten. Bortset fra nogle host med undertekster, har den danske udgave altid kørt perfekt her.
Om det så er et spørgsmål om båndbredde, skal jeg ikke kunne sige, men da Netflix startede, sad jeg med en 50/5 Mbit og nu har jeg 100/10 Mbit, så der er mere end rigeligt båndbredde her til at se Netflix og HBO Nordic på flere enheder samtidig.
Det kan også sagtens være et spørgsmål om trådløst netværk, da sådan noget jo sætter hastigheden efter hvor god forbindelsen til accesspointet er.
#621 MoH 11 år siden
Jeg prøvede HBO. har ikke oplevet noget så ustabilt. Det var ofte at jeg ikke kunne afspille film fra min tablet eller pc. Min kæreste oplevede ofte at når hun så serie hoppe det i tiden (var nået til 2:50 og springer så til 30:25), og som de andre siger, så er billedet ikke lige frem godt. Jeg kan ikke anbefale det.
#622 JannikAnd 11 år siden
#623 MoH 11 år siden
Min kæreste opsagde det i torsdags, og der var der stadig problemer.
#624 JannikAnd 11 år siden
#625 Tommy Kristensen 11 år siden
Hulu+ er blevet nemmere at få adgang til, efter man fik mulighed for subscription via iTunes.
#626 Snaden 11 år siden
Jeg vender dog nok tilbage når eller hvis de får en appel app og et lidt mere funktionelt site. Jeg synes dog ikke, at der har været problemer, hverken med video der er ustabilt eller dårligt billede.
#627 Kisbye 11 år siden
Syntes måske der mangler lidt russisk og østeuropæisk film, men ellers er der da ganske mange klassikere på.
Efter som det er forskelligt hvad der ligger i de forskellige lande, er det et godt trick at bruge moreflicks.com til at søge med og så skifte til det land hvor filmen er til rådighed.
#628 lagoni 11 år siden
Min kommentar tidligere i dag om den dårlige billedkvalitet var skrevet få minutter efter jeg blev færdig med Game Change derinde :)
#629 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden
Jeg kan dog ikke genkende, at der skulle være noget galt med Netflix fra starten. Bortset fra nogle host med undertekster, har den danske udgave altid kørt perfekt her.
Om det så er et spørgsmål om båndbredde, skal jeg ikke kunne sige, men da Netflix startede, sad jeg med en 50/5 Mbit og nu har jeg 100/10 Mbit, så der er mere end rigeligt båndbredde her til at se Netflix og HBO Nordic på flere enheder samtidig.
Det kan også sagtens være et spørgsmål om trådløst netværk, da sådan noget jo sætter hastigheden efter hvor god forbindelsen til accesspointet er.
#630 Highland Park 11 år siden
Velkommen til 2013!