Har folk overvejet at bruge Chrome/Firefox-udvidelsen 'Media Hint'? Jeg har det tilføjet til Chrome og det giver mig adgang til den amerikanske udgave af Netflix uden jeg skal betale yderligere (for f.eks. DNS/proxy). Det virker fint.
Jeg kommer til at mangle de danske undertekster, hvis jeg skal begynde at anvende Netflix fra andre lande. :/ Ikke fordi det ville være et problem for mig, men for mig ville det være som at se en film jeg bare har downloadet.
Underteksterne, er en af grundende til, at jeg synes at streaming-tjenester som Netflix, Youbio og hvad de nu ellers hedder, er tiltalende for mig.
Jeg har haft Netflix i 2 måneder, og til trods for at tjenesten fungerer upåklageligt, så er udvalget virkelig begyndt at kede mig noget så grusomt. Håber snart, at der kommer noget nyt på plakaten, ellers opsiger jeg mit abonnement.
Du kan bruge Viaplay, det koster det samme, men har flere film, og nyere film end Netflix Fx. The Avengers, The Lady osv. Den har også danske undertekster hvis det dét du vil have. Jeg har dem begge så jeg kan vælge lidt her og der.
Jeg vil gerne spørger jer om nogen af jer kender nogen hjemmesider hvor man kan se den amerikanske Netflix ?.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Jeg har haft Netflix i 2 måneder, og til trods for at tjenesten fungerer upåklageligt, så er udvalget virkelig begyndt at kede mig noget så grusomt. Håber snart, at der kommer noget nyt på plakaten, ellers opsiger jeg mit abonnement.
#688 Ja tak, det er ærlig talt ved at være lidt trættende.
#682 Udvalget er forskelligt fra land til land. Hvis du skifter imellem landene er udvalget ganske fornuftigt. Der ligger mange klassikere, som er det jeg ofte ser. Jeg bruger moreflicks.com til at søge i alle landene på en gang og så skifter jeg til der hvor det ligger. Personligt vil jeg gerne være fri for engelske undertekster, da jeg forstår sproget udemærket. Faktisk irritere det mig at man nogen gange ikke kan slå dem fra på den danske. Man kan hurtigt skifte land til Danmark, hvis man for eksempel har børn eller andre der ikke er så gode til engelsk.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#681 Slettet Bruger [2821624943] 11 år siden
#682 Kyllingebenet 11 år siden
Underteksterne, er en af grundende til, at jeg synes at streaming-tjenester som Netflix, Youbio og hvad de nu ellers hedder, er tiltalende for mig.
#683 Lavendel 11 år siden
Jeg vil gerne spørger jer om nogen af jer kender nogen hjemmesider hvor man kan se den amerikanske Netflix ?.
#684 doom WAD 11 år siden
Jeg er enig. Søde.
#685 Kyllingebenet 11 år siden
Det er jeg glad for at høre, Doc Søde. :$
#686 Lavendel 11 år siden
#687 doom WAD 11 år siden
Nej nej det betyder: haz du homme
#688 The Insider 11 år siden
#689 Kisbye 11 år siden
Udvalget er forskelligt fra land til land. Hvis du skifter imellem landene er udvalget ganske fornuftigt. Der ligger mange klassikere, som er det jeg ofte ser. Jeg bruger moreflicks.com til at søge i alle landene på en gang og så skifter jeg til der hvor det ligger.
Personligt vil jeg gerne være fri for engelske undertekster, da jeg forstår sproget udemærket. Faktisk irritere det mig at man nogen gange ikke kan slå dem fra på den danske.
Man kan hurtigt skifte land til Danmark, hvis man for eksempel har børn eller andre der ikke er så gode til engelsk.
#690 doom WAD 11 år siden
Du har ret. Jeg er off.