Er kæmpe HBO fan, så jeg klappede gevaldigt i mine små hænder, da HBO Nordic blev annonceret.
De tabte dog lidt på point til fx Netflix ved den store lancering i efteråret og var jo faktisk ikke med da kampen om kunderne virkelig begyndte. Jeg nåede derfor at springe på både Netflix og C More (via Stofa), inden HBO selv kom ud af busken. Da C More jo også har rettighederne til de fleste af HBOs nyeste serier, fik jeg jo egentlig dækket mit behov via C More, så jeg besluttede mig for at lægge HBO lidt på is, indtil de i det mindste var klar med en PS3 løsning.
Men her til aften rendte jeg så ind i C Mores begrænsninger!
Den sidste uges tid har vi genset Game of Thrones sæson 1 på Blu-ray og her til aften var vi så klar til at gense sæson 2 på C More, blot for at opdage at sæson 2 var pillet af C More?? spottede godt nok også, at sæson 1 af Girls var væk for et stykke tid siden (det betød så mindre). Det problem var vi så aldrig rendt ind i på HBO.
F..k det så nappede vi da bare afsnit 3 af Banshee og kunne så efterfølgende konstatere, at afsnit 4 fra i fredags (US air tid) ikke var tilgængelig i C Mores arkiv endnu? igen øv!
Min personlige VIP-værdikode til HBO, som det så fint hedder, udløb selvfølgelig d. 31/1. Det var så hvad det var!! F..k det, så betaler vi sku bare!! Jeg installerede Samsung App'en og så var det jo bare lige at få oprettet en kunde på nettet og så sku vi være kørende! Hæ hæ det troede jeg da - værsgo at klaske jer på lårene af grin, jeg blev mødt af flg beked på nettet:
Tak fordi du vil tilmelde dig vores tjeneste. Vi oplever i øjeblikket en meget stor efterspørgsel, og har derfor ikke mulighed for registrere alle nye abonnenter. Vi har valgt at finjustere vores system og sikre en oplevelse af høj kvalitet for dem der allerede er registreret og modtager derfor kun et begrænset antal abonnenter for tiden. Vær venlig at forsøge igen om nogle dage. Vi undskylder ulejligheden og håber at se dig igen snart.
De vil sku ikke ha' mig med i hulen!!! Ska jeg æde en skovsnegl eller hvad ;o)
Anyways! det blev så ikke i aften, at vi fik startet på gensynet af GoT sæson 2...
Jeg har også set flere af serierne på Cmore blandt andet Alphas, som i øvrigt er super-fed! Jeg har heldigvis nået at se de sæsoner færdige jeg er påbegyndt, men det må godt nok være surt ikke at kunne se dem færdig! I øjeblikket ser vi Breaking Bad derhjemme og jeg er helt opslugt af den serie. Det må være den bedste serie ever! Handlingen er spændende, skuespillerne spiller fantastisk og den er rigtig godt produceret.
Så røg mit abonnement hos HBO også sig en tur, nu da det er ved at være tid til at gratisperioden udløber.
Jeg kan sagtens leve med udvalget, da der sikkert vil blive tilføjet mere med tiden, men manglen på HD, nogle mærkelige glitches i produktet, så afslipning pludselig stener, for derefter at hoppe 3-4 min. frem og manglen på apps til bl.a. PS3, kan jeg ikke helt leve med.
Jeg kan få det til at spille på mit tv, men jeg synes det er lidt klodset at have Netflix på én enhed og HBO på en anden, især fordi jeg godt vil undvære netværkskabel til tv'et, da det sagtens kan bruges til noget andet.
Jeg er kommet med på HBO vognen. Kører den via Samsung app. Min største anke pt er at det ikke er muligt at spole? og at den ikke huske hvor man er kommet til i et afsnit. Netflix virker til at være langt foran på stort set alt.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#731 Breaking NEWS 11 år siden
Jeg har også set flere af serierne på Cmore blandt andet Alphas, som i øvrigt er super-fed! Jeg har heldigvis nået at se de sæsoner færdige jeg er påbegyndt, men det må godt nok være surt ikke at kunne se dem færdig! I øjeblikket ser vi Breaking Bad derhjemme og jeg er helt opslugt af den serie. Det må være den bedste serie ever! Handlingen er spændende, skuespillerne spiller fantastisk og den er rigtig godt produceret.
#732 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden
Jeg kan sagtens leve med udvalget, da der sikkert vil blive tilføjet mere med tiden, men manglen på HD, nogle mærkelige glitches i produktet, så afslipning pludselig stener, for derefter at hoppe 3-4 min. frem og manglen på apps til bl.a. PS3, kan jeg ikke helt leve med.
#733 Kisbye 11 år siden
Gider ikke til at rode med det, hvis jeg skal tage det over computeren.
#734 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden
#735 lagoni 11 år siden
#736 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden
#737 wiseguy 11 år siden
Netflix virker til at være langt foran på stort set alt.
#738 Snaden 11 år siden
#739 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden
#740 Snaden 11 år siden