Gravatar

#741 wiseguy 11 år siden

Snaden (740) skrev:
Det virker mere som en sløset oversætter. :)

Der rammer du den lige på sømmet! Når man sidder og lytter med, ka' man alt for ofte konstatere, at der ryger en sætning her og der. Godt det ikke er japansk el. lign.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#742 Snaden 11 år siden

Jeg har skrevet til dem, og de ville tjekke op på det med det samme.
Gravatar

#743 Kisbye 11 år siden

Det undre mig hvor meget folk kan brokke sig så på Netflixs facebook opdateringer.
Hvis det er sådan et stort problem for dem, hvorfor tager de så ikke bare den amerikanske udgave, hvor det de gerne vil se ofte allerede ligger?
De må være vildt udvidende, men jeg tør på den anden side heller ikke rigtigt nævne det der.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#744 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Der tales ret åbent om at bruge US-udgaven på deres Facebook-side, men jeg undrer mig også over brokkeriet, det fik mig til at droppe at bruge den side og nøjes med deres Twitter-konto.

Det mest tåbelige argument, jeg har læst derinde, er når folk kalder deres udvalg "uddateret" - hvornår er der kommet udløbsdato på film og serier?
Gravatar

#745 Kisbye 11 år siden

Det undre også mig, men jeg ser nok heller ikke så mange nye film som så mange andre.
Der er simpelthen for mange klassikere jeg mangler at få set ;)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#746 Snaden 11 år siden

HBONordic

Vi tilbyder nu HD på PC, Mac, Samsungs SmartTVs og BluRay-afspillere. Vi forsætter med at implementere HD på andre enheder i fremtiden.

Vi tilbyder nu AirPlay Mirroring, hvilket giver dig mulighed for at spejle indholdet fra din Apple-enhed til dit tv, igennem en AppleTV-box. AirPlay Second Screen følger så snart det er muligt.

Vi er ved at færdiggøre vores app til Xbox 360, som bliver testet i de kommende uger.

Curb Your Enthusiasm er desuden helt up-to-date med alle 8 sæsoner.
Gravatar

#747 dyg 11 år siden

Kom nu til PS3!!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#748 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Ja, PS3 plz, så hopper jeg nok på igen.
Gravatar

#749 Kruse 11 år siden

Jeg har også fået opsagt mit abonnement, og venter nu på PS3 app'en før jeg hopper på igen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#750 dyg 11 år siden

Jeg er nu glad for, at jeg har fået 6 måneder gratis. Kæresten er blevet vild med Girls, så det passer også hende fint. Meeen det må gerne komme på fjernsynet i stedet for tabletten.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: