Gravatar

#761 Kruse 11 år siden

Der er tilsyneladende en del kunder i samme både:

http://www.facebook.com/HBODenmark/posts/477172149...
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#762 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Ah ja, der er gang i den. :)
Gravatar

#763 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Hej

Der er sket en fejl med den opsigelsesbekræftelse vi har sendt ud, som kan antyde at du er bundet i den resterende periode. Dette er udelukkende en dårligt formuleret bekræftelsesmail, hvilket vi beklager meget.Det der menes med mailen er, at du har opsagt dig fra din bindingsperiode på de 6 måneder.

Vi kan fra kundeservice af bekræfte at vi har modtaget din opsigelse, og du derfor IKKE er blevet bundet. Betaling vil heller ikke forekomme.
Vi undskylder ulejligheden og sørger for at få rettet fejlen hurtigst muligt, da vores teknikere vil sørge for at fjerne dit abonnement inden første betalingsdato.

Venlig Hilsen,

HBO Nordic Kundeservice
tel.708 999 22
[email protected]
Gravatar

#764 Slettet Bruger [2821624943] 11 år siden

Drebble (763) skrev:
Hej

Der er sket en fejl med den opsigelsesbekræftelse vi har sendt ud, som kan antyde at du er bundet i den resterende periode. Dette er udelukkende en dårligt formuleret bekræftelsesmail, hvilket vi beklager meget.Det der menes med mailen er, at du har opsagt dig fra din bindingsperiode på de 6 måneder.

Vi kan fra kundeservice af bekræfte at vi har modtaget din opsigelse, og du derfor IKKE er blevet bundet. Betaling vil heller ikke forekomme.
Vi undskylder ulejligheden og sørger for at få rettet fejlen hurtigst muligt, da vores teknikere vil sørge for at fjerne dit abonnement inden første betalingsdato.

Venlig Hilsen,

HBO Nordic Kundeservice
tel.708 999 22
[email protected]

Modtog en lignende mail for en time siden.
Gravatar

#765 Kruse 11 år siden

Dick Taid (764) skrev:
Modtog en lignende mail for en time siden.

Samme her.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#766 davenport 11 år siden

Sikkert bare en begynder-fejl. Det er jo et lille, ukendt firma. Gi dem en chance.. ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#767 Highland Park 11 år siden

Fra en Netflix-anmeldelse af "House of Cards" (brugeren har set samtlige afsnit):
As much as I despise his indecency, I have to admit that his commitment to his causes and goals simply justify his actions.
Jaså?! Jeg har lige set afsnit 11...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#768 TP-DK 11 år siden

Highland Park (767) skrev:
Fra en Netflix-anmeldelse af "House of Cards" (brugeren har set samtlige afsnit):
Jaså?! Jeg har lige set afsnit 11...

Ja jeg er i hvert fald ikke enig med det udsagn :P Men hvad er det du tænker på? Jeg har en ide om hvad det kan være, men vil nødig komme til at røbe noget for dig som du måske ikke har set endnu.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#769 Highland Park 11 år siden

TP-DK (768) skrev:
Ja jeg er i hvert fald ikke enig med det udsagn :P
Det er jeg mildest talt heller ikke. Det er en fuldstændig vanvittig holdning.

TP-DK (768) skrev:
Men hvad er det du tænker på? Jeg har en ide om hvad det kan være, men vil nødig komme til at røbe noget for dig som du måske ikke har set endnu.
Tak, det er meget betænksomt af dig TP-DK. :)
Vi tænker garanteret på det selvsamme nemlig ("House of Cards", afsnit 11-spoiler)
Peter Russos ("selv-")mord.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#770 The Insider 11 år siden

Har kun set de første to afsnit... Alligevel er jeg såååååå fristet til at trykke på spoiler-boksen... arrrghhhh.... musttttt.... reesssssiiisssssstttt......
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: