Der er sket en fejl med den opsigelsesbekræftelse vi har sendt ud, som kan antyde at du er bundet i den resterende periode. Dette er udelukkende en dårligt formuleret bekræftelsesmail, hvilket vi beklager meget.Det der menes med mailen er, at du har opsagt dig fra din bindingsperiode på de 6 måneder.
Vi kan fra kundeservice af bekræfte at vi har modtaget din opsigelse, og du derfor IKKE er blevet bundet. Betaling vil heller ikke forekomme. Vi undskylder ulejligheden og sørger for at få rettet fejlen hurtigst muligt, da vores teknikere vil sørge for at fjerne dit abonnement inden første betalingsdato.
Der er sket en fejl med den opsigelsesbekræftelse vi har sendt ud, som kan antyde at du er bundet i den resterende periode. Dette er udelukkende en dårligt formuleret bekræftelsesmail, hvilket vi beklager meget.Det der menes med mailen er, at du har opsagt dig fra din bindingsperiode på de 6 måneder.
Vi kan fra kundeservice af bekræfte at vi har modtaget din opsigelse, og du derfor IKKE er blevet bundet. Betaling vil heller ikke forekomme. Vi undskylder ulejligheden og sørger for at få rettet fejlen hurtigst muligt, da vores teknikere vil sørge for at fjerne dit abonnement inden første betalingsdato.
Fra en Netflix-anmeldelse af "House of Cards" (brugeren har set samtlige afsnit): Jaså?! Jeg har lige set afsnit 11...
Ja jeg er i hvert fald ikke enig med det udsagn :P Men hvad er det du tænker på? Jeg har en ide om hvad det kan være, men vil nødig komme til at røbe noget for dig som du måske ikke har set endnu.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Har kun set de første to afsnit... Alligevel er jeg såååååå fristet til at trykke på spoiler-boksen... arrrghhhh.... musttttt.... reesssssiiisssssstttt......
#761 Kruse 11 år siden
http://www.facebook.com/HBODenmark/posts/477172149...
#762 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden
#763 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden
#764 Slettet Bruger [2821624943] 11 år siden
Modtog en lignende mail for en time siden.
#765 Kruse 11 år siden
Samme her.
#766 davenport 11 år siden
#767 Highland Park 11 år siden
Jaså?! Jeg har lige set afsnit 11...
#768 TP-DK 11 år siden
Ja jeg er i hvert fald ikke enig med det udsagn :P Men hvad er det du tænker på? Jeg har en ide om hvad det kan være, men vil nødig komme til at røbe noget for dig som du måske ikke har set endnu.
#769 Highland Park 11 år siden
Tak, det er meget betænksomt af dig TP-DK. :)
Vi tænker garanteret på det selvsamme nemlig ("House of Cards", afsnit 11-spoiler)
#770 The Insider 11 år siden