Nu har både HBO Nordic og Viaplay været diskutteret med jævne mellemrum i denne tråd. Jeg gik derfor ud fra at tråden var kommet til at handle om Streaming tjenester generelt.
Jeg skal undlade at nævne Hulu igen, hvis det irriterer.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Jeg kan ikke se det store problem i at andre streaming-tjenester bliver nævnt i denne tråd, da der formenligt ikke ville være nok i disse diskussioner til at kunne holde liv i deres egne separate tråde.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Nu ved I jo ikke, om min opfordring til en Hulu-tråd skyldes, at jeg er så vild med Hulu, at det fortjener sin egen tråd. Men jeres første indskydelse var korrekt :-)
Jeg aner ikke hvad Hulu er ud over en del af børnesangen Hulubulu Lotte Hvor er du henne? Men jeg får bare en flad fornemmelse hver gang jeg regner med en fed NF anbefaling og så står der noget om noget jeg ikke aner hvad er :-) Men selvfølgelig er alle velkomne; jeg sender bare en faktura for min spildte tid :-)
Er der nogen, der kan anbefale et par mindre kendte men positivt overraskende action/ spændings/ adventure/ scifi/ krimi/ thriller eller horror-film? (Og nej ikke på Hulubulu, men på NF :-D)
#881 Kisbye 12 år siden
http://www.hulu.com/hannibal
#882 DarkLight 12 år siden
#883 Doom 2: Hell on Earth 12 år siden
#884 Riqon 12 år siden
Yes, please.
#885 Kisbye 12 år siden
Jeg skal undlade at nævne Hulu igen, hvis det irriterer.
#886 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden
#887 Kruse 12 år siden
#888 Doom 2: Hell on Earth 12 år siden
Jeg aner ikke hvad Hulu er ud over en del af børnesangen Hulubulu Lotte Hvor er du henne? Men jeg får bare en flad fornemmelse hver gang jeg regner med en fed NF anbefaling og så står der noget om noget jeg ikke aner hvad er :-) Men selvfølgelig er alle velkomne; jeg sender bare en faktura for min spildte tid :-)
#889 Doom 2: Hell on Earth 12 år siden
#890 Wangsgaard 12 år siden
+1