Gravatar

#871 Lord Beef Jerky 12 år siden

De skal godt nok diske op med noget fantastisk snart, hvis de ikke vil tabe flere kunder hos hbo. Jeg var ellers parat til dem, så snart de annoncerede kanalen, men jeg er endnu ikke hoppet på pga. deres mange problemer. Man kan jo ikke engang kalde det opstartsproblemer længere. Kom nu bare med de skide apps, smid alt indhold op og tilføj engelske undertekster.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#872 Outbound Sith 12 år siden

Der kommer aldrig engelske tekster på HBO Nordic. Det kan jeg ikke forestille mig.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#873 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden

Nu er det jo ikke sådan at HBO Nordic bare kan smide apps op til Apple TV, PS3 og Xbox 360. Det er givetvis det de stadigvæk forhandler om, nemlig at udvikle Apps til de forskellige platforme.

Det er også muligt at Apple, Sony og Microsoft er lidt mere tilbageholdende med HBO Nordic i forhold til Netflix, da sidstnævnte har været på markedet i længere tid.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#874 MoH 12 år siden

Har nu skulle prøve Youbio, men har endnu ikke fundet en film eller serie som har kunne afspille. Glad for at den første måned er gratis da jeg ikke vil betale 99 kr for en sort skærm.
Har skrevet til deres kundeservice, men synes ikke de tidligere har været gode til at svare så nu må jeg se om der kommer svar denne gang.
Gravatar

#875 Kisbye 12 år siden

Nu er der jo heller ikke engelske undertekster på dansk Netflix og endnu værre: man kan ofte ikke slå underteksterne fra.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#876 Doom 2: Hell on Earth 12 år siden

#875: Jeg har ikke oplevet, at man ikke kunne slå dem fra. Jeg siger ikke, at det ikke kan ske.
Doctor Last Warning
Gravatar

#877 Highland Park 12 år siden

Kisbye (875) skrev:
Nu er der jo heller ikke engelske undertekster på dansk Netflix...
Der er i visse tilfælde såsom "House of Cards", "Breaking Bad" & "The Big C".
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#878 Kisbye 12 år siden

#876/#877

Normalt har jeg kun haft valget mellem dansk, norsk, svensk og finsk på den danske. Netflix selv har selv sagt at årsagen til at man ofte ikke kan slå dem fra, er rettigheder. Det lyder jo bare fuldstændig åndsvagt.
Det kan være de er kommet til fornuft. Jeg må prøve teste næste gang jeg kommer forbi den danske :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#879 Kruse 12 år siden

Jeg har indtil videre kun oplevet en enkelt titel på den danske Netflix, hvor jeg ikke kunne slå undertekster fra.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#880 Thomsen 12 år siden

#879 - Jeg har oplevet et par stykker, men min egen erfaring er klart, at de fleste titler, jeg ser, der kan man slå helt fra eller vælge. Det er nok bare et spørgsmål om, hvilke film og serier man ser.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: