Er der nogen, der kan fortælle mig, om det tager sig ud på samme måde i udgivelserne på fysisk format? Jeg vil gerne finde ud af, om Netflix nu også har rent mel i posen.
Nu testede jeg lige selv på PS3, og selvom at den giver muligheden for at vælge "none" under subtitles, så er der stadig burnt-in engelske undertekster. Lidt øv, men nok også forventeligt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Undertekstsystemet på Netflix synes at være flaky at best.
Jeg er stødt på et par ting, hvor danske tekster står som en valgmulighed, men aldrig dukker op på skærmen. Et par andre gange har jeg været ude for, at teksterne kommer og går efter forgodtbefindende under et afsnit / film - som om enkelte sætninger / dialoger er oversat, andre ikke :)
Dog hører det til sjældenhederne, skal det da lige siges :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#958 Igen kan det ligesågodt være et problem med den enhed du afspiller fra. Jeg er ihvertfald ikke stødt på den slags problemer på min WD TV Live. Måske er der en Firmware opdatering til enheden der kan afhjælpe nogle af dine problemer?
Jeg er dog ofte ude for ikke at kunne slå underteksterne fra, hvilket er lidt irreterende.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#951 Highland Park 12 år siden
#952 Snaden 12 år siden
Fedt! Tak for heads-up!
#953 Slettet Bruger [2821624943] 12 år siden
Det kan man (jeg) ikke. Der er påtvungne undertekster.
#954 Kruse 12 år siden
Hmmm, jeg fik godt nok ikke testet det, men på min PS3 så det ud som om at jeg kunne vælge "none" under subtitles. Hvad testede du den på?
#955 MoH 12 år siden
#956 Slettet Bruger [2821624943] 12 år siden
PC.
#957 Kruse 12 år siden
#958 HonoDelLoce 12 år siden
Jeg er stødt på et par ting, hvor danske tekster står som en valgmulighed, men aldrig dukker op på skærmen. Et par andre gange har jeg været ude for, at teksterne kommer og går efter forgodtbefindende under et afsnit / film - som om enkelte sætninger / dialoger er oversat, andre ikke :)
Dog hører det til sjældenhederne, skal det da lige siges :)
#959 Kisbye 12 år siden
Igen kan det ligesågodt være et problem med den enhed du afspiller fra. Jeg er ihvertfald ikke stødt på den slags problemer på min WD TV Live. Måske er der en Firmware opdatering til enheden der kan afhjælpe nogle af dine problemer?
Jeg er dog ofte ude for ikke at kunne slå underteksterne fra, hvilket er lidt irreterende.
#960 Doom 2: Hell on Earth 12 år siden
Er ca. lige så langt. Den er flot filmen og velspillet men er lidt længe om at komme i momentum.