#958 Igen kan det ligesågodt være et problem med den enhed du afspiller fra. Jeg er ihvertfald ikke stødt på den slags problemer på min WD TV Live. Måske er der en Firmware opdatering til enheden der kan afhjælpe nogle af dine problemer?
Jeg er dog ofte ude for ikke at kunne slå underteksterne fra, hvilket er lidt irreterende.
Jeg er normalt ganske enig i, at man altid skal undersøge det lokale udstyr.
Problemet er dog, at det både sker i browser (på både mine macs og kærestens windows-maskine), min iPad, på stuealterets netflix-app (Samsung TV), på min PS3 og min WDTV (3. generations).
Men som jeg også skrev, så er det højest et par gange, at jeg har været ude for "falsk reklame" og forsvindende tekster ;) Har dog, i alle tilfældene, tjekket de andre afspillere, hvor problemet har været det samme :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Deres mission: "We believe passionately in the power of ideas to change attitudes, lives and ultimately, the world. So we're building here a clearinghouse that offers free knowledge and inspiration from the world's most inspired thinkers, and also a community of curious souls to engage with ideas and each other."
Generelt kan der findes enormt mange inspirerende taler derinde. Lige fra enormt nørdede, rørende til hvordan man tørre sine hænder på den rigtige måde
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Et lille heads-up til forummets mange Fritz Lang-fans, hvis I ikke skulle have opdaget det: Netflix US har tilføjet "Harakiri" fra 1919. Det skulle være Langs adaptation af "Madame Butterfly".
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#961 HonoDelLoce 12 år siden
Jeg er normalt ganske enig i, at man altid skal undersøge det lokale udstyr.
Problemet er dog, at det både sker i browser (på både mine macs og kærestens windows-maskine), min iPad, på stuealterets netflix-app (Samsung TV), på min PS3 og min WDTV (3. generations).
Men som jeg også skrev, så er det højest et par gange, at jeg har været ude for "falsk reklame" og forsvindende tekster ;) Har dog, i alle tilfældene, tjekket de andre afspillere, hvor problemet har været det samme :)
#962 davenport 12 år siden
#963 DarkLight 12 år siden
Deres mission:
"We believe passionately in the power of ideas to change attitudes, lives and ultimately, the world. So we're building here a clearinghouse that offers free knowledge and inspiration from the world's most inspired thinkers, and also a community of curious souls to engage with ideas and each other."
Generelt kan der findes enormt mange inspirerende taler derinde. Lige fra enormt nørdede, rørende til hvordan man tørre sine hænder på den rigtige måde
#964 Thomsen 12 år siden
#965 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden
#966 davenport 12 år siden
#967 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden
Check fx. dette ud: http://www.ted.com/talks/daphne_bavelier_your_brai...
#968 DarkLight 12 år siden
Yep!
http://blog.ted.com/2012/08/21/the-20-most-watched...
http://under30ceo.com/top-25-ted-talks-you-must-wa...
#969 Wangsgaard 12 år siden
Kan anbefale den som handler om hvordan movember startede, den er meget sjov :)
#970 Riqon 12 år siden
Mine favoritter er Susan Cain om at være introvert og Philip Zimbardo om at være ondskabsfuld.