Gravatar

#11 doom WAD 11 år siden

Jeg ER bare sød
Gravatar

#12 Kisbye 11 år siden

Der har før været sådan en tråd, men den er gået død.
Den kan i sikkert også hente lidt inspiration i ;)

Personligt syntes jeg det ville have været mere interessant med en tråd som ikke begrænser sig til dansk Netflix, men det kan da være der kommer et par guldkorn.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#13 Kyllingebenet 11 år siden

Doc Doom (2) skrev:
The Crew

http://movies.netflix.com/WiMovie/The_Crew/7012382...

udmærket britisk heist-film

Final Destination 5

http://movies.netflix.com/WiMovie/Final_Destinatio...

Havde ikke tidl. stiftet bekendtskab med nogle af filmene i denne teen skæbne-gyser serie, og jeg var meget underholdt af denne. Forvent ikke at blive bange, men folk kommer af dage på nogle ret opfindsomme måder.


Forsøger mig med denne nu, så må vi se om det va en god anbefaling!!
Gravatar

#14 doom WAD 11 år siden

Hva for en af dem?
Gravatar

#15 sluppermand 11 år siden

3 gode dokumentarfilm:

Being Elmo
En skøn dokumentar om dukkeføreren bag den elskelige Muppet. Meget livsbekræftende lille film.

Exit Through the Giftshop
Meget original og spøjs dokumentar om en mand, der ville lave en dokumentar om grafittikunstneren Banksy.

Grizzly Man
Herzogs mesterværk om den gale bjørne-entusiast Timothy Treadwells liv og død. Helt igennem fantastisk!
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#16 Kyllingebenet 11 år siden

Doc Doom (14) skrev:
Hva for en af dem?


Final Destination, den var ganske underholdende, SØDE.
Gravatar

#17 doom WAD 11 år siden

sødt
Gravatar

#18 Kruse 11 år siden

Jeg sakser lige et af mine indlæg fra What We Saw-tråden:

"Party Down"

Det er faktisk ved at være over en uge siden at jeg færdiggjorte denne komedieserie(som ligger på det danske Netflix), men på grund af eksamenspres, har jeg ikke lige haft overskud til at skrive om den, men det måtte jeg hellere få rådet bod på nu.

Selvom at jeg indtil videre kun har fået set hele serien én gang, så tøver jeg ikke med at kalde den for en af mine absolut favorit komedieserier. Den ligger sig formentlig på en 2. plads lige bag "Arrested Development", selvom at den ligesom "Arrested Development" desværre blev hevet af plakaten før tid, og derfor kun har 2 sæsoner(der arbejdes dog på en film).

Den omhandler et lille cateringfirma i Los Angeles, som består af en gruppe håbefulde skuespillere, der dog ikke har den store succes(eller talent) i hverken show business eller catering-branchen. Det er svært at beskrive meget mere af det, udover at sige at det er hamrende sjovt!

Skaberne af showet er Paul Rudd, samt en manuskriptforfatter og en producer fra serien "Veronica Mars", så en stor del af skuespillerne har også været med i den serie, og der er også flere der er gengangere i diverse Judd Apatow-film og fra "The State"-gruppen. Hovedgruppen består af Adam Scott, Ken Marino, Ryan Hansen, Martin Starr, Lizzie Kaplan, Jane Lynch, Megan Mullally, og undervejs er også mindre roller spillet af bl.a. Kristen Bell, J.K. Simmons, Ken Jeong og endda en fed gæsteoptræden af Steve Guttenberg.

Serien kan i allerhøjeste grad anbefales, og kan som nævnt findes på den danske Netflix.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#19 The Insider 11 år siden

Niiiiiiice.

Apropos "Arrested Development" - hvornår er det nu, at den næste sæson ryger på Netflix?
War. War never changes.
Gravatar

#20 Kruse 11 år siden

The Insider (19) skrev:
Apropos "Arrested Development" - hvornår er det nu, at den næste sæson ryger på Netflix?


Engang i maj. Jeg ved ikke om de har givet en præcis dato endnu, men hold kæft hvor jeg glæder mig! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: