#2 - Hvordan er Oldboy på den danske Netflix? Jeg skrottede nemlig at se den via den amerikanske, fordi deres udgave kun var synkroniseret (skrækkeligt) til engelsk!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Den amerikanske version af Shameless er fremragende. Skæv, politisk ukorrekt og hysterisk morsom. Jeg har endnu tilgode at se UK-versionen (som vistnok findes i US-udgaven af Netflix)
#7, ja så jo gerne denne tråd kun bliver anbefalinger :) Der er 2-3 andre netflix tråde som alle er delvis tekniske, hvor jeg ved Subtitles/PC spørgsmålet også har været oppe at vende. Prøv at kigge i dem.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#6 - Kewl! Tak for tippet! Den vil jeg sætte mig til at se i weekenden så. Jeg har desværre opdaget et par ikke-amerikanske film, som på den amerikanske side kun kan ses med engelsk synkronisering.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#1 DarkLight 12 år siden
Jeg kan starte med dette link. Alle hans anbefalinger holder.
Som udgangspunkt er det hvad man kan finde i NetflixDK. Ellers skriv det tydeligt hvis det er i US.
#2 wigant 12 år siden
Lidt Sydkoreanske anbefalinger som findes på DK:
Oldboy
The Chaser
The Yellow Sea
#3 Herrguth 12 år siden
Nu har jeg ikke selv Netflix, men jeg så i DarkLights link, at de 2 titler er at finde hos Netflix.
#4 Thomsen 12 år siden
#5 isteen 12 år siden
#6 Kisbye 12 år siden
#7 Kisbye 12 år siden
Kan det virkelig passe at man ikke kan slå undertekster fra? Når det er amerikansk sproget, vil jeg helst gerne være fri.
(Jeg streamer det over pc)
#8 DarkLight 12 år siden
Der er 2-3 andre netflix tråde som alle er delvis tekniske, hvor jeg ved Subtitles/PC spørgsmålet også har været oppe at vende. Prøv at kigge i dem.
#9 Thomsen 12 år siden
#10 davenport 12 år siden