Gravatar

#1 HandsomeCowboy 10 år siden

Goddav filmz. Jeg søger nogle gode serier jeg kan se på netflix - gerne nogle der næsten er helt nye eller ældere :)

- Har set :

Breaking bad
Friday night lights
Blue mountain state
The league
Prison break..


- Gerne nogle i stil med overstående.
Gravatar

#2 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

"gerne nogle der næsten er helt nye eller ældere"

Det giver jo ret frit spil :-)

House of Cards
Walking Dead
Dexter

ældre er der jo altid Twin Peaks, 24 timer og X-files :-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#3 HandsomeCowboy 10 år siden

Har altid gerne ville se Dexter men aldrig rigtig kommet igang :p
- House of cards.. hmm er den ikke meget politisk? ;-)
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 10 år siden

Kom i gang med Dexter! De første 4 sæsoner er fremragende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 HandsomeCowboy 10 år siden

Okay will do :)

Faktisk en serie som Blue Mountain State var faktisk overraskende god / sjov synes jeg - tjekkede den også lige på IMDB efter jeg var færdig med den og den har sgu fået 8,4.. det nu her jeg spørger om i kender til andre college lign. serie? :)
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 10 år siden

Freaks and geeks, The in-betweeners, Community. Sæt i gang!!!!!!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Derek er også fed.
Doctor Last Warning
Gravatar

#8 HandsomeCowboy 10 år siden

Dexter er hermed påbegyndt. Det er vel også nærmest et must for mig at se den eftersom mine venner kalder mig Dexter :p!
Gravatar

#9 McPeter 10 år siden

Fra Netflix-DK kataloget: Se Firefly! God adventure-scifi. Walking Dead er ok. Hell on Wheels skulle være udemærket westernserie, men har ikke set den. Homeland er ret fed overall, selvom kvaliteten af de enkelte afsnit svinger lidt. Har kun set sæson 1 endnu. Twin Peaks står højt på min to-do liste. Orange is the New Black er ok. The Office (UK) er genial! Suits er ret god advokatserie. Battlestar Galactica er fed scifi. Alle taler om Sherlock, men har ikke set dem endnu. Mad Men hvis man er til det.

Og start med House of Cards så du er klar til sæson 2 d.14.februar! Fantastisk serie!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#10 HandsomeCowboy 10 år siden

har lige set de 3 første afsnit af Sherlock - Den skulle du se @McPeter :)!

Skriv ny kommentar: