Mit første var (på trods af, at jeg er enormt bleg) Kunta Kinte (forkortet til KK). Men jeg skiftede hurtigt til nayze, da jeg gerne ville have noget "unikt". Dette skifte fandt sted tilbage i de glade QW dage i starten af 97. Jeg har egentligt længe været træt af nicket, men det er sgu svært at skifte, når hovedparten af dem man kender online, kun kender en under det nick.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Før 2001 brugte jeg Clienta, hvilket stadig bruges i forbindelse med email adresser. Siden da har det kun været Dolphinfriendly, efter jeg havde nogle ret sjove erfaringer med en række delfin-elskende irske og spanske pige - så måtte jeg jo hellere vise mit standpunkt med at støtte "dolphinfriendly tuna".
Jeg startede ud som Mussburger, da jeg kom online for nogle år siden. Men ellers har det været Davenport siden. Og det var før man havde hørt om hende tenniskællingen..
Mussburger er iøvrigt fra The Hudsucker Proxy, hvis nogen er i tvivl. Sidney J. Mussburger, Blue Letter!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 filmz-Bruce 17 år siden
Har spillet Q2, Mohaa og CoD og har før reinkarnationen som Bruce, været
Two Sheds (Arthur "Two Sheds" Jackson) og Von Paulus i den hedengangne ECR (ECRiders) klan.
#2 filmz-Kadann 17 år siden
#3 dyg 17 år siden
#4 akerman 17 år siden
#5 duuk74 17 år siden
#6 dolphinfriendly 17 år siden
Ohh the days of youth. :)
#7 davenport 17 år siden
Mussburger er iøvrigt fra The Hudsucker Proxy, hvis nogen er i tvivl.
Sidney J. Mussburger, Blue Letter!