Gravatar

#11 filmz-NoX 22 år siden

Hvis du på et tidspunkt ska bruge ideer til scener med tilhørende musik så sig til... har fundet på en del af slagsen men ka sq ik rigtig finde på en historie der ka binde det hele sammen... Bittert ;)
Sender en mail.....
Gravatar

#12 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Det lyder meget spændende :)

Jeg sender dig en mail, da jeg gerne vil kommentere og se diverse udkast og slutninger du måtte have.

Hvis du senere får brug for en instruktør/producer skal du bare sige til, for jeg har tidligere lavet og været med til at lave og financiere projekter herhjemme og i udlandet.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#13 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Hvad slags film er der i øvrigt tale om? Er det bare en film der skal laves som et socialt event, eller skal den deltage i konkurrencer eller?
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#14 filmz-Diller82 22 år siden

Jeg går på københavns medie skole-rampen, og det er mit afslutningsprojekt. forudsat der er nok der bakker op om den, skal jeg instruere den i løbet af de næste par måneder.
-----------------------------------
The pen is mightier than the sword...mostly.
Gravatar

#15 filmz-Diller82 22 år siden

Forudsat linket fungerer kan i se en film jeg har instrueret tidligere i år, www.rampen.dk under elevgallerier film, og så den der hedder Tvilling. Det er i sørgelig kvalitet, men noget er det =)
Gravatar

#16 filmz-NoX 22 år siden

Så er der mail Diller.... håber du ka finde rundt i det. Gik først op for mig at det måske var skrevet lidt rodet efter jeg havde sendt det
Gravatar

#17 filmz-Diller82 22 år siden

Den var super, jeg takker.
Gravatar

#18 filmz-NoX 22 år siden

Fino fino.... så i øvrigt os din "Tvilling".... gasnke udemærket lille film.

Skriv ny kommentar: