Gravatar

#1 elwood 21 år siden

Nu kan jeg se at det i aften på channel bravo, at projekt green light starter er der nogen som har set det show før, jeg så tror det var sidste sæson. det er det program hvor Matt Damon, ben afflek (argg I know) de går sammen med nogen andre for at stå for en konkurrence i amatør film, hver gang med nyt tema denne gang er det en horror film som skal laves, og derfor har de fået Wes Craven ind for at hjælpe dem.

http://www.bravotv.com/Project_Greenlight/

synes faktisk det var ret interessant den ene gang jeg lige så det, der var sku mange talentfulde folk som stillede op.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 filmz-vassago 21 år siden

Det er faktisk helt ok, giver et rimeligt billede af de utallige problemer man løber ind i. Der er også gæstestjerner med, sidste år var bl.a. Kevin Smith med - ham kunne instruktøren så få lidt råd og hjælp af. Det var lidt sjovt, for instruktøreren havde lidt ondt af sig selv pga. det 'skrabede' budget, men Smith havde ikke andet end latter tilovers, for han havde jo selv arbejdet under langt mere kummerlige forhold :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-vassago 21 år siden

Tror det var Zulu det kørte på...
Gravatar

#4 elwood 21 år siden

zulu jeg tror jeg så det på en eller anden prøvekanal, hmm, men det ser ud til man kan se episoderne streaming på siden, så hvis man kan det så følger jeg nok med der.

hehe kevin smith det kan jeg slet ikke huske, så var det nok en anden sæson jeg så. kan bare huske de havde rigtig svært ved at finde top kandidaten og de var dybt uenige ben afflek og Matt D. havde ikke lige den samme mening om en af filmne det var ret skægt, at høre på dem sidde og diskutere.
Gravatar

#5 filmz-vassago 21 år siden

Mener at det var dengang de skulle lave "Stolen Summer", altså første sæson.
Gravatar

#6 elwood 21 år siden

ok hehe, der kan man bare se, nå men jeg vil forsøge at følge det igen nu her det er startet.

æv jeg gad godt ha set den med Kevin Smith 8-)

Skriv ny kommentar: