Gravatar

#1 Tommy Kristensen 12 år siden

Nogen herinde med et Pana P55VT50?

Er det mig, eller burde jeg ikke have adgang til Hulu?, Netflix mv? Min app-store er ret amputeret. Det er sikkert noget med at jeg skal indstille land til USA, men under konfigureringen, kunne man kun vælge EU-lande - eller others. Jeg valgte others - men det ser ikke ud til at have virket?
Gravatar

#2 Slettet Bruger [858905456] 12 år siden

Er netværket sat til, så du ser ud som om, at du er amerikaner?

Altså bruger du Unblock US eller noget tilsvarende?
Gravatar

#3 Tommy Kristensen 12 år siden

Tjekker tv'et IP'en? Troede kun det var de forskellige apps. Bruger Unblock US.

En anden ting, på VIERA TV kan man kun indtaste 1 DNS - men Unblock US er jo 2?
Gravatar

#4 Slettet Bruger [858905456] 12 år siden

Jeg tvivler på at det er tv'et der checker ip'en, men der hvor du henter Netflix-appen gør ganske sikkert og Netflix-appen checker også om du er fra USA, når du skal til at logge ind.

Prøv at indtaste den primære DNS fra Unblock US, check evt. om de har noget på deres side om Pana-tv, de har om en del andre enheder.
Gravatar

#5 Tommy Kristensen 12 år siden

Så fandt jeg en årsag. Det er desværre tv'ets software der afgør om man kan få netflix. For at få netflix, skal det åbenbart være en US-model. Tjekker lige senere, om der er åbent for netflix, hvis man sætter land til UK.
Gravatar

#6 davenport 12 år siden

Er det ikke routeren der afgør det??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 Tommy Kristensen 12 år siden

Nej. Normalt er det IP/DNS der afgør det. Men i Panas tilfælde er det åbentbart tv'ets serienummer eller installerede software version der afgør hvad man har adgang til i deres app-store. Håber der er adgang via UK-valg, eller at det bliver tilføjet i forbindelse med Netflix indtog i skandinavien.
Gravatar

#8 Tommy Kristensen 12 år siden

Æv. Man kan ikke vælge UK i landevalg - så det må blive via min PS3 og Apple-TV indtil de får det lanceret i EU :(
Gravatar

#9 davenport 12 år siden

Det lyder sgu mærkelig, hvis der ikke ligger et hack til at ordne det.. Har prøvet at google lidt, men kan ikke umiddelbart finde noget..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 Slettet Bruger [858905456] 12 år siden

Det kunne nok oss' være værre. :)

Jeg har et indtryk af, at tv-apps ikke er helt så meget med på beatet, som apps til computere, PS3 og Apple TV.

Skriv ny kommentar: