Er det mig, eller burde jeg ikke have adgang til Hulu?, Netflix mv? Min app-store er ret amputeret. Det er sikkert noget med at jeg skal indstille land til USA, men under konfigureringen, kunne man kun vælge EU-lande - eller others. Jeg valgte others - men det ser ikke ud til at have virket?
Jeg tvivler på at det er tv'et der checker ip'en, men der hvor du henter Netflix-appen gør ganske sikkert og Netflix-appen checker også om du er fra USA, når du skal til at logge ind.
Prøv at indtaste den primære DNS fra Unblock US, check evt. om de har noget på deres side om Pana-tv, de har om en del andre enheder.
Så fandt jeg en årsag. Det er desværre tv'ets software der afgør om man kan få netflix. For at få netflix, skal det åbenbart være en US-model. Tjekker lige senere, om der er åbent for netflix, hvis man sætter land til UK.
Nej. Normalt er det IP/DNS der afgør det. Men i Panas tilfælde er det åbentbart tv'ets serienummer eller installerede software version der afgør hvad man har adgang til i deres app-store. Håber der er adgang via UK-valg, eller at det bliver tilføjet i forbindelse med Netflix indtog i skandinavien.
#1 Tommy Kristensen 12 år siden
Er det mig, eller burde jeg ikke have adgang til Hulu?, Netflix mv? Min app-store er ret amputeret. Det er sikkert noget med at jeg skal indstille land til USA, men under konfigureringen, kunne man kun vælge EU-lande - eller others. Jeg valgte others - men det ser ikke ud til at have virket?
#2 Slettet Bruger [858905456] 12 år siden
Altså bruger du Unblock US eller noget tilsvarende?
#3 Tommy Kristensen 12 år siden
En anden ting, på VIERA TV kan man kun indtaste 1 DNS - men Unblock US er jo 2?
#4 Slettet Bruger [858905456] 12 år siden
Prøv at indtaste den primære DNS fra Unblock US, check evt. om de har noget på deres side om Pana-tv, de har om en del andre enheder.
#5 Tommy Kristensen 12 år siden
#6 davenport 12 år siden
#7 Tommy Kristensen 12 år siden
#8 Tommy Kristensen 12 år siden
#9 davenport 12 år siden
#10 Slettet Bruger [858905456] 12 år siden
Jeg har et indtryk af, at tv-apps ikke er helt så meget med på beatet, som apps til computere, PS3 og Apple TV.