Gravatar

#11 filmz-jonasgr 17 år siden

Nååå der stod nogen, så giver det bedre mening
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12 filmz-canner 17 år siden

#6, jah lad "dem" endelig sprænge en bombe på Nørrebro og "tage deres egne med". en noget hastigt konklusion at det er invandrere, der stod bag - som #10 også siger.

Fra http://politiken.dk/indland/article473904.ece:
"Poltiet kender endnu ikke motivet til den voldsomme eksplosion, men Lars Borg oplyser, at man ikke regner med, at der er tale om terror, snarere om drengestreger."

Derudover håber jeg da ikke at nogen har intentioner om at sprænge en bombe på Nørrebro, hvor jeg bor..
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#13 Spanner 17 år siden

Jeg bor på Østerbro, men det skete et par kilometer fra min lejlighed. Jeg kørte dog ikke ad Østerbrogade da jeg skulle ned og træne.

Jeg hælder også mest til at det er TV2 FOX News, der har sat det i stand for at få helikopteren ud og flyve.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#14 El vez 17 år siden

Det er nok ikke svært at arrangere sådan en sprængning så nogen kommer til skade - det bør også tages med i sammenhængen inden vi begynder at sammenligne med fly der brager ind i højhuse.

Men lad os fremover kalde drengestregerne for "2/20" og lad det være en reminder om at vi lever i et fredeligt samfund sammenlignet med så mange andre steder, på trods af vi sikkert ikke fortjener det.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#15 MadMartigan 17 år siden

#9: Ha Ha Ha Ha... Det er sgu for Fun det der...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#16 PredatorX 17 år siden

Og læste du hele mit indlæg?...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#17 Spanner 17 år siden

#15 Det er faktisk ikke forkert, at en del solcentre bruges til hvidvaskning af narkopenge
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#18 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Sidste år futtede ejeren af et solcenter 100m fra min lejlighed sin shop af med benzin. Det var ren forsikringssvindel og blev naturligvis opklaret. Men jeg er stadigvæk forbløffet over den tankeløshed overfor beboerne i lejlighederne ovenover. Det skete ved midnat, så de fleste lå og sov :-/
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#19 filmz-DocDoom 17 år siden

#9: "Men jeg ville tjekke, hvad ejeren af solcentret var rodet ind i"

Er det dig, der er Big Brother? :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#20 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 18 Det husker jeg godt for jeg sad oppe og arbejde den nat. Bor 2 minutter derfra og undrede mig over alt den blå blink indtil det gik op for mig, hvor tæt det var på :-/

Vi har jo flere solcentre på Finsensvej, så det bliver man jo ikke lige frem tyg af :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: