Aloha, så er det sidste chance for landsholdet. Nordirland skal besejres og Sverige skal senere kl. 22.00 slå Spanien, så en muligheden for 2. pladsen der endnu.
Chancen er minimal, men den er der dog.
Jeg satster 2-0 til Danmark og 2-1 til Sverige senere. Kom gerne med et frisk bud og go' kamp. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Hvor jeg dog elsker de folk, der udtaler sig i danske sportsudsendelser. "Morten Olsen, hvis du skulle kigge baglæns på kvalifikationen...". Sådan. Ligesom Chelsea forleden på Canal+, hvor kommentatoren kommenterede startopstillingen med "Nu skal vi se, hvordan Chelsea formerer sig".
#1 NightHawk 18 år siden
Chancen er minimal, men den er der dog.
Jeg satster 2-0 til Danmark og 2-1 til Sverige senere. Kom gerne med et frisk bud og go' kamp. :)
#2 filmz-Bruce 18 år siden
#3 NightHawk 18 år siden
# 2 -
Tillykke Bruce. Hvis du rammer rigtigt med det andet resultat, sender jeg en kasse julebryg afsted til dig. :)
#4 gi-jones 18 år siden
#5 The Insider 18 år siden
#6 NightHawk 18 år siden
Det er så sandt som det er sagt. Nu blev der da plads til en ekstra film i det kommende onsdagsprogram hjemme hos mig. :)
# 5 -
Tror reporteren har fået lidt for mange skarpe at varme sig på i regnvejret. ;)
#7 rauhe 18 år siden
#8 filmz-Bartman 18 år siden
Ja ku lige se hende på side-linjen! Glæder mig til "Im-not-fucked-up-on-speed-cut" dvd'en
#9 gi-jones 18 år siden
Jeg venter i spænding på Peter Jackson versionen, hvor bolden pludselig begynder at æde spillerne.
Eller David Lynch's udgave, hvor man aldrig er sådan helt sikker på hvor bolden i virkeligheden er.
#10 Patriarch 18 år siden
Bolden der æder spillerne kunne også være cronenberg :D
Skodkamp...