Vi har snakket om det før. Folk, der snakker i biografen! Jeg er helt afklaret med, at regel nummer 1 i min egen biograf ville være "SHUT THE FUCK UP!"
Man kan bare ikke blive fri længere! Ikke engang forholdsvis respektable biffer i København som Metropol eller Grand er hellige. Man skal sgu helt ned i kælderen til Gloria for at være nogenlunde sikker på, at folk holder deres kæft under filmen!
Heller ikke under en nørde-højborg som Natfilm-festivalen kan man vide sig sikker. Jeg blev forstyrret under ca. hver anden film. Det er bare ikke godt nok! ARGH!!!
Jeg var i cinematket engang og så en stumfilm - der sad nogle og snakkede. Da der var en der tyssede dem var reaktionen at det jo var en stumfilm - ja netop.
Jeg var inde og se Charlie Angels II i en engelsk biograf og der var 8-9 mobiltelefobner der ringede og knægte der var oppe at slås fo skægt men det slår sgu ikke nogle idioter i Cinemateket.
Jeg har ikke noget imod at folk taler under traileren der gør jeg også selv nogle gange - om det ligner film man gider at se - men jeg er fanme altid ængstelig for om folk stopper når filmen går igang og ofte bruger de lige credits til at gøre samtalen færdig.
Hvis det kun er en eller to som snakker, så kan det snilt klares med en HFC Glock 26 - husk lyddæmper. Hvis der er flere så brug noget som larmer. Det får folk til at holde kæft. Nogen forlader ligefrem salen. Mission accomplished.
#1 Outbound Sith 18 år siden
Quint fra AICN er vist enig:
http://www.aintitcool.com/node/32353
Man kan bare ikke blive fri længere! Ikke engang forholdsvis respektable biffer i København som Metropol eller Grand er hellige. Man skal sgu helt ned i kælderen til Gloria for at være nogenlunde sikker på, at folk holder deres kæft under filmen!
Heller ikke under en nørde-højborg som Natfilm-festivalen kan man vide sig sikker. Jeg blev forstyrret under ca. hver anden film. Det er bare ikke godt nok! ARGH!!!
Fox Mulder
#2 jessup 18 år siden
Jeg var inde og se Charlie Angels II i en engelsk biograf og der var 8-9 mobiltelefobner der ringede og knægte der var oppe at slås fo skægt men det slår sgu ikke nogle idioter i Cinemateket.
#3 jessup 18 år siden
#4 Bony 18 år siden
#5 Slettet Bruger [2474839305] 18 år siden
#6 Outbound Sith 18 år siden
Fox Mulder
#7 loki 18 år siden
#8 Patriarch 18 år siden
#9 Bony 18 år siden
Så tror jeg det ville blive slut med "knitre" poser i biografen.
Faktisk en rigtig god idé. :D
#10 Patriarch 18 år siden
Første og eneste advarsel er når du ser en rød laser dot i venstre side af brystkassen.