Gravatar

#21 DarkLight 21 år siden

off-topic.
off-site.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#22 davenport 21 år siden

ja, ok. Sorry, it aint the same ballpark, it aint even the same fucking game..
;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#23 The Insider 21 år siden

#20, ja, jeg fik sgu også høje forventinger efter Grønkjærs mål. Han spillede ellers en ret elendig kamp, så det var imponerende at han scorede. Chelsea pressede sgu ellers godt på og havde mange chancer... Men jeg tror at Monacos mål 10 sekunder før halvlegsfløjtet i 1. halvleg forsejlede Chelseas skæbne. Det er sgu ikke sjovt at miste finale-pladsen så få sekunder før en pause, og det kunne man også mærke på spillerne i 2. halvleg... Men nu hvor de har fået deres bedste placering i Premier League i omtrent 50 år, har de jo allerede sikret sig en plads i næste sæsons Champions League turnering, hvilket da altid er noget... :-)

Men yes, lidt off topic :-) Dog dejligt at se, at jeg ikke er den eneste, som følger verdens bedste fodboldklubs strabadser ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#24 Captain Vallo 21 år siden

Fod-bold...?
Hva' fa'en er fo'bol'?

Back to topic:
Hvornår mon Angel Eyes dukker op for at modtage folkets hyldest?
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#25 DarkLight 21 år siden

Tjaa 80% af brugerne kan jo ikke finde ind i forummet :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#26 filmz-maban 21 år siden

heh, ang. at vi har fået en ny anmelder synes jeg vi/i burde lave en "bedste newz.dk anmelder" afstemning :)
Haps!
Gravatar

#27 filmz-pherkel 21 år siden

"newz.dk"?
Gravatar

#28 filmz-maban 21 år siden

hovsa.... filmz.dk :) vildere....
Haps!

Skriv ny kommentar: