#7 kan vi få en lille forklaring på hvorfor du/han dog er fan af den film? Der må være et eller andet jeg ikke har set i den så, for jeg opfatter den som noget umådeligt dårligt amerikansk mainstream bras! Er det evt. en joke? (misforstå mig nu ikke, jeg er åben for argumenter)
Så vidt jeg har forstået ser Nikolai indtil flere paraleller mellem sig selv og Lee Van Cleefs karakter i "Den Gode, Den Onde og Den Grusomme" - vi turde med andre ord ikke afvise ham som anmelder...
"Ja... det er fordi Chelsea vandt 2-1 over Arsenal for noget tid siden og derved røg i Champions League semifinalen - et resultat der røg i min signatur. Men da Chelsea for nylig blev slået ud af Champions League af Monaco, valgte jeg at lade min signatur afspejle mine følelser omkring dette nederlag... :-)"
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#11 nakalay 21 år siden
#12 filmz-Oettinger 21 år siden
-Johan Oettinger
#13 Michael Andersen 21 år siden
#14 Hasselguff 21 år siden
#15 Kalle Ferm 21 år siden
#16 davenport 21 år siden
Jeg glæder mig til at læse din anmeldelse mens jeg spiser middag.
U´ll like it down here. We all flow...
#17 The Insider 21 år siden
#18 davenport 21 år siden
Sidder du og piver over noget? ;)
#19 nakalay 21 år siden
"Ja... det er fordi Chelsea vandt 2-1 over Arsenal for noget tid siden og derved røg i Champions League semifinalen - et resultat der røg i min signatur. Men da Chelsea for nylig blev slået ud af Champions League af Monaco, valgte jeg at lade min signatur afspejle mine følelser omkring dette nederlag... :-)"
#20 davenport 21 år siden
Jeg troede næsten på det, da Grønkjær lavede det pragtmål, og de spillede kanont i 1.
Det er trist, at det skal være sådan.
Nu forstår jeg bedre, det er klart. (tager sørgebind på)