Gravatar

#21 Michael Andersen 22 år siden

Hver gang?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#22 filmz-Plimmer 22 år siden

Faktisk hver evig eneste gang. Der er altid et eller andet nyt at lære her. At den gang vi taler om her så måske ikke var lærerrigt, det kan så diskuteres.. :)
Famous last words: What duck?
Gravatar

#23 chandler75 22 år siden

"filmz.dk - vi dækker alle behov"
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#24 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Ikari - Tillykke med jobbet - du har nu også gjort det rigtig godt før du blev admin :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#25 chandler75 22 år siden

Ikari er ikke admin men er tilknyttet crew'et som "staff".

Så I kan ikke brokke Jer til ham over indholdet på siden - der er det stadig admins der har ansvaret ;)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#26 Michael Andersen 22 år siden

Hvad Chandler75 mener er at Ikari på nuværende tidspunkt kun befinder sig i Skærsilden mellem Helvedet og Paradiset :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#27 azathoth 22 år siden

Hvad der så er hhv. paradis og helvede, må i selv gætte jer til! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#28 Ikari 22 år siden

He, he.... Ja, jeg siger ikke noget :)

Men mange tak, Crystalstar1200 - og rigtig glædelig jul!
Gravatar

#29 filmz-nemesis 22 år siden

#26 Er han ikke igang med en helveds uge som Navy seals er, for at se om han kan klare strabasserene. ;)
Gravatar

#30 azathoth 22 år siden

#29: Pffft, det sælerne gennemgår er VAND i forhold til de ulidelige forhold og den umenneskelig tortur som Ikari gennemgår i øjeblikket!!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: