For noget tid siden kunne vi byde velkommen til Ellen som ny medarbejder på filmz.dk, og nu har vi så igen udvidet vores crew.
Remo Steen, også kendt som Ikari, har igennem længere tid været en trofast bidragsyder til nyheds-flowet på siden og han er nu blevet en fast del af crew'et.
Remo vil være tilknyttet sitet som freelance/ekstern nyhedsformidler.
Vi håber I vil tage godt imod ham - selvom mange af Jer jo kender ham i forvejen :)
I kan læse hans profil på crew-siden.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Måske i skulle kigge på Ikaris links. Jeg røber ikke for meget når jeg siger at en af hans ynglingsfilm har en hjemmeside der reklamerer for "Extrem behaarte frauen manege".. :)
Dejligt at høre, at selv menig mand kan komme ind på de bonede gulve. Når man kigger på en nyhed, og derefter kigger på hvem der indsender dem er der et navn der kommer igen og igen og igen og igen, og det er bare dejligt. For det betyder flere nyheder til os, super.
#1 chandler75 22 år siden
Remo Steen, også kendt som Ikari, har igennem længere tid været en trofast bidragsyder til nyheds-flowet på siden og han er nu blevet en fast del af crew'et.
Remo vil være tilknyttet sitet som freelance/ekstern nyhedsformidler.
Vi håber I vil tage godt imod ham - selvom mange af Jer jo kender ham i forvejen :)
I kan læse hans profil på crew-siden.
#2 filmz-Alex De Large 22 år siden
Velkommen :P
#3 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#4 chandler75 22 år siden
#5 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#6 filmz-Plimmer 22 år siden
#7 Michael Andersen 22 år siden
LOL! Det var så IKKE filmens officielle hjemmeside. Mærkelig fejl, det må være julenissen.
#8 filmz-nemesis 22 år siden
#9 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob
#10 El vez 22 år siden
Glædelig Jul!