Gravatar

#1 chandler75 22 år siden

For noget tid siden kunne vi byde velkommen til Ellen som ny medarbejder på filmz.dk, og nu har vi så igen udvidet vores crew.

Remo Steen, også kendt som Ikari, har igennem længere tid været en trofast bidragsyder til nyheds-flowet på siden og han er nu blevet en fast del af crew'et.

Remo vil være tilknyttet sitet som freelance/ekstern nyhedsformidler.

Vi håber I vil tage godt imod ham - selvom mange af Jer jo kender ham i forvejen :)

I kan læse hans profil på crew-siden.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#2 filmz-Alex De Large 22 år siden

nææææææ. Har da også længe undret mig over hvorfor næsten alle nyheder var skrevet af ham, uden at han var crew :)

Velkommen :P
Gravatar

#3 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

He has left us.. to go alone.. up there, where we can only dream to one day go ourselves..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#4 chandler75 22 år siden

... blandt the usual gang of idiots (som de siger i Mad Magazine).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 Spanner 22 år siden

Turned to the Dark Side he has
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#6 filmz-Plimmer 22 år siden

Måske i skulle kigge på Ikaris links. Jeg røber ikke for meget når jeg siger at en af hans ynglingsfilm har en hjemmeside der reklamerer for "Extrem behaarte frauen manege".. :)
Famous last words: What duck?
Gravatar

#7 Michael Andersen 22 år siden

LOL! Det var så IKKE filmens officielle hjemmeside. Mærkelig fejl, det må være julenissen.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8 filmz-nemesis 22 år siden

Dejligt at høre, at selv menig mand kan komme ind på de bonede gulve. Når man kigger på en nyhed, og derefter kigger på hvem der indsender dem er der et navn der kommer igen og igen og igen og igen, og det er bare dejligt. For det betyder flere nyheder til os, super.
Gravatar

#9 Kalle Ferm 22 år siden

Tillykke til Ikari. :-)

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#10 El vez 22 år siden

Lad det nu ikke stige dig til hovedet, Ikari, jeg håber vi kan blive ved med at nyde godt af de mange nyheder du får smidt ind :D

Glædelig Jul!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: