Gravatar

#11 filmz-kain 19 år siden

tak for hjælpen. Kan du ikke clue mig lidt med nr. 27 også? Er det en dansk film, eller.....?
Gravatar

#12 Yoda 19 år siden

Jeg lagde lige hjernen i blød og nåede at gætte titlen, før du gav cluet i #9 ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#13 filmz-kain 19 år siden

Hey Jessup - kan du ikke kaste lidt clues til 26 & 27?

Jeg kan i givet fald godt hjælpe lidt med 4, 10 og 16, hvis du får grår hår i hovdet af dem ;-)
Gravatar

#14 filmz-christ 19 år siden

Billede 26 manden som spiller hovedrollen opfører sig pænt. Han er både en...og en...=filmens titel
Billede 27 Er en dansk film fra 2001

Du må gerne lave et clue til billede 10
Gravatar

#15 filmz-kain 19 år siden

Kan du kommer med lidt mere til nr. 26?

Clue til nr. 10:

Filmen er fra 1987 og en tysk/amerikansk co-produktion. Der knytter sig en sang til filmen, der er kendt. Filmen har i øvrigt to titler.
Gravatar

#16 filmz-christ 19 år siden

Filmen er fra 1982 og en af birollerne fik en Oscar. Filmen fik også for bedste sang

Gravatar

#17 filmz-kain 19 år siden

Hey - tusind tak :-)

Den eneste jeg nu mangler, som jeg ved jeg har set, er nr. 40.....

Den minder mig om noget "Dressed to kill" agtigt, men jeg har prøvet alle psyko/trans film, jeg kender - uden held, desværre :-(

Hjalp cluet til nr. 10?
Gravatar

#18 filmz-christ 19 år siden

Glad for at hjælpe. Yoda kunne også lure mine hints ;)
Ja, jeg skulle lige oprette mig. Havde lavet den hjemme hos en ven med hans login. Håber ikke, han læser dette forum, for nu har jeg noget at handle med, hvis han gætter nogle af dem jeg mangler ;)
Gravatar

#19 filmz-kain 19 år siden

Hey Jessup -

Jeg kan se, at du har knækket 40! Please kom med nogle hints - den driver mig til vanvid!

Er det horror/thriller, vi er ude i?
Gravatar

#20 jessup 19 år siden

det er en fransk fristelse
This is just until June

Skriv ny kommentar: