Gravatar

#1 filmz-kain 19 år siden

Den nye filmquiz 11 er kommet http://filmquiz.cmdesign.dk/index.php

Jeg mangler bl.a. nr. 7 - 21 - 25 & 36 (og mange flere) men disse fire ved jeg, jeg har set - kan nogen kommer med lidt clues, måske?

Husk spoiler, hvis I hjælper.
Gravatar

#2 davenport 19 år siden

7/40 - jeg har aldrig været god til det her... Men det kan jeg se der er andre der er.. Hasselguf -> I´m looking your way
`.´
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 Yoda 19 år siden

35/40 - specielt 21 & 40 er irriterende.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 jessup 19 år siden

Jeg har 31/40 - kan godt clue lidt til 21 hvis du vil græmmes over at du (sikkert) har set den et par gange. Er selv irriteret over 4 - jeg ved jeg har set den. 40 er jeg dog ret sikker på jeg ikke har set - men et eller andet siger mig italiensk film:)

This is just until June
Gravatar

#5 Yoda 19 år siden

Du må gerne give et clue til 21 - gerne på PM eller med spoiler, så andre ikke snydes for oplevelsen af selv at forsøge!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#6 jessup 19 år siden

#1 - 7' eren var før i farver men er nu sort/hvid - hmmm - hvilken nyere film udkom i sort/hvid men kunne også findes i farver på dvden. 25 - det ligner Bogart men er det ikke men det skal ligne ham - en komedie.
This is just until June
Gravatar

#7 jessup 19 år siden

# 5 - to dyr i titlen.
This is just until June
Gravatar

#8 Yoda 19 år siden

Tak!
Gravatar

#9 jessup 19 år siden

det ene dyr er ligeså virklig som en dværg og er "skjult" det andet dyr er greeeeeeeeeeat.

"Your master underestimated women! He'd sleep with me, but he would never teach me. He deserved to die by a woman's hand."

This is just until June
Gravatar

#10 jessup 19 år siden

rettede du indlægget eller læste jeg forkert?
This is just until June

Skriv ny kommentar: