Jeg har haft en lignende (den fra Jysk). Udemærket stol. Rygget sidder fast, så den bliver ikke slidt i stykker. Fejlen ved stolen er dog fastgørelsen af ryggen til bunden. Det sker via plastikarmlænene og en skrue. Plastikken revner med tiden og til sidst ryger ryggen af.
Min egen holdte ca. 4 år, før den røg i skraldespanden, så o.k køb.
Så har jeg fået købt den :). Jeg begik dog en fejl jeg først har opdaget nu. Det var jo meningen jeg ville have den jeg linker til i #1, som hedder (DIREKTØR).
Nu har jeg så kigget inde på deres hjemmeside, og det er altså den der hedder (CHEF) jeg har fået købt :P
Det var den de havde fremme som test-stol, så jeg troede det var den "direktør" der, da den også kostede 400. Ved så ikke hvorfor "direktør" stolen ikke var ude i butikken som test, kunne også være de ikke havde den på lager eller noget (Jysk i Tilst), nå, men indtil videre er jeg da godt tilfreds med købet alligevel ;)
#1 icetea 17 år siden
Der skulle vel tilfældigvis ikke være nogen af jer, der kan anbefale en god kontorstol (med armlæn) der er på tilbud eller lignende lige pt?
Skal ud og have købt en ny, da den jeg har fra Bilka er noget lort.
Prisen skal nok ligge på max. 1000 kr. men meget gerne billigere :) Det skal ikke være super super kvalitet, blot noget man kan holde ud at sidde på.
Der skulle vel ikke være nogen der har prøvet denne fra Jysk? http://www.jysk.dk/120/122/3629900/a/catalog
Har læst at det ikke er godt at købe så billigt, men alligevel :D Regner med at smutte over i Jysk en af de følgende dage og prøve mig lidt frem.
#2 Confused101 17 år siden
Min egen holdte ca. 4 år, før den røg i skraldespanden, så o.k køb.
#3 icetea 17 år siden
#4 inflector 17 år siden
#5 icetea 17 år siden
Kan være jeg kan få mig slæbt hen til Jysk i morgen, ellers skal jeg nok lige opdatere, når der sker nyt i sagen :)
#6 icetea 17 år siden
Nu har jeg så kigget inde på deres hjemmeside, og det er altså den der hedder (CHEF) jeg har fået købt :P
http://www.jysk.dk/120/122/3600240/a/catalog
Det var den de havde fremme som test-stol, så jeg troede det var den "direktør" der, da den også kostede 400. Ved så ikke hvorfor "direktør" stolen ikke var ude i butikken som test, kunne også være de ikke havde den på lager eller noget (Jysk i Tilst), nå, men indtil videre er jeg da godt tilfreds med købet alligevel ;)