Går og tænker på at anskaffe mig en ny mobil, har pt. en Nokia 6230. Det skal ikke være en iPhone, ellers har jeg ikke de store krav. Håber i har nogle gode forslag.
Jeg har selv en Nokia Lumia og Windows Phone er i min optik et af de bedste mobil styresystemer. Nu kommer det jo også lidt an på hvad telefonen skal bruges til, og om det er vigtigt at der er et stort udvalg af app.
Jeg har en Nokia Lumia 620 og kan godt mærke skaberne ikke er helt så erfarne udi smartphones, så der mangler lidt småting (udover de manglende apps). Men det er så til gengæld klart den lækreste smartphone jeg har haft (havde før en HTC, har iPhone på arbejde). Den er robust, en god størrelse, flot - men fra HTC'en savner jeg bl.a. en 'frem'-knap og især lyset, der markerer om man har beskeder.
Den blev købt for nogle måneder siden og var igennem alt det der med at undersøge anmeldelser, specs osv. Men det der afgjorde det, var faktisk primært at den ligger godt i hånden og det har jeg ikke fortrudt (selv om det ikke giver meget street cred, når man på arbejdet i en IT-afdeling fortæller den begrundelse).
Så afvej hvad der er vigtigst og prøv dig lidt frem derfra. Jeg synes fx 1020'eren er utrolig irriterende at holde, men den har så til gengæld et ret godt kamera.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Har haft en nokia 800 lumia 1 år indtil jeg mistede den får 1 måned siden. Rigtig fin telefon og med et rigtig nok lille udvalg af apps men til gengæld mange gode gratis. Har nu en iphone 5 og udvalget af apps er stort men til gengæld er de apps jeg vil have sjældent gratis.
Det kommer også anpå prisen naturligvis. Jeg er godt nok en del farvet, men en Samsung Galaxy s3 kan man få til en ret god pris efterhånden og den er på mange områder en ligeså god telefon som galaxy s4.
#1 MoH 10 år siden
Det skal ikke være en iPhone, ellers har jeg ikke de store krav.
Håber i har nogle gode forslag.
#2 MadMartigan 10 år siden
#3 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
#4 Maack 10 år siden
#5 MoH 10 år siden
#6 wimmie 10 år siden
#7 lagoni 10 år siden
Den blev købt for nogle måneder siden og var igennem alt det der med at undersøge anmeldelser, specs osv. Men det der afgjorde det, var faktisk primært at den ligger godt i hånden og det har jeg ikke fortrudt (selv om det ikke giver meget street cred, når man på arbejdet i en IT-afdeling fortæller den begrundelse).
Så afvej hvad der er vigtigst og prøv dig lidt frem derfra. Jeg synes fx 1020'eren er utrolig irriterende at holde, men den har så til gengæld et ret godt kamera.
#8 jessup 10 år siden
#9 Slettet Bruger [1616221997] 10 år siden