Elsker selv at være rundt og lytte på forskellige ting. Desværre er der 40km til nærmeste seriøse HiFi dealer, så det sker ikke så ofte som jeg ellers gerne ville :(
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
# 12 - Ja der er det en fordel at de fleste store HiFi Shops ligger tæt på. Dog syntes jeg, at det er skrupet lidt ind med rigtig gode HiFi Butikker i København.
Før jeg blev gift eksperimenterede jeg meget med mit anlæg, nye kabler, anden Pick-up/Tone-arm, bedre forstærker osv. og var på udstillinger og messer for at lytte og se på udstyr, dyrt som billigt. Min drøm er en dag er at få mulighed for at indrette et HiFi/Video rum, hvor jeg kan nyde og eksperimenterer med lyd og billede.
Det lyder da også som en fantastisk hobby. Tvivler på, at der er mange derude, der ikke værdsætter god musik.
Drømmer da også selv om et 30m² stort kælderlokale med supergod akustik, hvor jeg kan gå rundt og pusle med diverse lydopstillinger. Indtil videre er mit 4.5m*5m*3.5m værelse herhjemme hos de gamle dog udemærket :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Tjaaa pt. lever jeg alene, da min familie er flyttet tilbage til USA for at tage noget uddannelse, så min begrænsning ligger mest i at jeg bor med naboer og over- og underboer, der bestemt ikke er til høj musik eller filmlyd for den sags skyld :-/ men jeg nyder da stadig at gå rundt og lytte og se på anlæg.
#11 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#12 Morbid 21 år siden
Elsker selv at være rundt og lytte på forskellige ting. Desværre er der 40km til nærmeste seriøse HiFi dealer, så det sker ikke så ofte som jeg ellers gerne ville :(
#13 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Før jeg blev gift eksperimenterede jeg meget med mit anlæg, nye kabler, anden Pick-up/Tone-arm, bedre forstærker osv. og var på udstillinger og messer for at lytte og se på udstyr, dyrt som billigt. Min drøm er en dag er at få mulighed for at indrette et HiFi/Video rum, hvor jeg kan nyde og eksperimenterer med lyd og billede.
#14 Morbid 21 år siden
Drømmer da også selv om et 30m² stort kælderlokale med supergod akustik, hvor jeg kan gå rundt og pusle med diverse lydopstillinger. Indtil videre er mit 4.5m*5m*3.5m værelse herhjemme hos de gamle dog udemærket :)
#15 filmz-Crystalstar1200 21 år siden