Gravatar

#71 PredatorX 21 år siden

Jeg er stensikker på at fodbold ikke er Danmarks nationalsport. Det er godt nok den mest populære, og i folkemunde bliver den anset som vores nationalsport. Men jeg er virkelig sikker på at officielt er det håndbold. Om jeg så tager fuldstændig fejl, er jo også en mulighed, selvom jeg ikke er meget for det:-( HVis du har ret, må jeg hellere sende kvajebajere rundt hehehehe...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#72 filmz-ataris 21 år siden

Jeg vil også umiddelbart mene at det er håndbold - svarede da også rigtigt på spørgsmålet. Jeg har dog ikke noget der bakker den påstand op :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#73 Slettet Bruger [1751772396] 21 år siden

Jeg vil tage Predatorx' parti på den her. Håndbold blev opfundet i Danmark, så det er vel ret oplagt at udnævne den til nationalsport i DK ;)
Jeg er ikke 100 på det, men kan ikke forestille mig andet...

T2-spørgsmålet er hermed rettet.
Gravatar

#74 filmz-Munk 21 år siden

Tror det store problem ved det spørgsmål er at Danmark reelt set ikke har nogen officiel nationalsport, og at det derfor er et spørgsmål om personlige præferencer mellem håndbold og fodbold... National sporten bør dog være den med størst tilgang af aktive udøvere og fans...

Derfor:

Canada (Ishockey), Sydafrika (Rugby) og Danmark (Fodbold)!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#75 Slettet Bruger [1751772396] 21 år siden

Jeg vil lige tilføje at vi som de fleste af jer nok ved, har haft problemer med hastigheden. Men det hele kører perfekt igen nu. Faktisk vil jeg sige lidt hurtigere ;)

Skriv ny kommentar: