Gravatar

#1 Slettet Bruger [1751772396] 21 år siden

Jeg har fået min nye hjemmeside på benene. Den åbnede i forgårs og der er allerede afgivet langt over 4000 svar i quizzen.
Man kan få stillet spørgsmål indenfor en valgfri kategori og sværhedsgrad. Man har et rating-tal, så man kan sammenligne sig med og andre, og se hvordan det gør på de forskellige lister.

Det bedste er næsten at alle brugere selv kan indsende spørgsmål som alle andre så kan besvare. Men kan dernæst følge med i, hvordan folk besvarer sine spørgsmål og rigtigt drille dem hullerne i deres viden findes ;)

Der er masser af muligheder og jeg tager mig naturligvis ikke betalt for noget :D

Kom ind og quiz med, der er allerede en del filmz.dk brugere der har besvaret og stillet spørgsmål derinde. Husk altså også at indsende nogle spørgsmål selv. Både en masse om film/tv og under de andre kategorier.

God fornøjelse!
Gravatar

#2 filmz-vassago 21 år siden

Så mangler vi bare en adresse vi kan besøge :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 lagoni 21 år siden

Vil lige tilføje det er en rigtig fin quiz, har selv indsendt spørgsmål, så I dare you! :) Dog håber jeg efterhånden ataris bliver færdig med sine kemilektier...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4 filmz-vassago 21 år siden

#3: link :)
Gravatar

#5 Slettet Bruger [1751772396] 21 år siden

Sorry: www.fedeting.dk

Nærmest topmålet af dumhed ;)
Gravatar

#6 dyg 21 år siden

Næhnej, den må i gætte jer frem til. Det er en del af quizzen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 filmz-vassago 21 år siden

#5: hehe
Gravatar

#8 lagoni 21 år siden

Haha, en admin herfra har svaret forkert på et filmspørgsmål! En lille sejr til mig :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9 Slettet Bruger [1751772396] 21 år siden

Tak for alle de mange spørgsmål der bliver indsendt. Jeg kan jo næsten ikke følge med :D
Gravatar

#10 chandler75 21 år siden

# 8 Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde dig på top 10 listen ;)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: