George Lucas har aldrig sagt mig noget. Manden skriver dårlig, dårlig dialog og er simpelhen sådan en forudsigelig instruktør at det gør ondt. Jeg kan godt lide de gamle Star Wars film, men jeg står sgu af når manden presser citronen så meget at smagen er helt væk. Men nåh ja man må vel bare acceptere at Star Wars aldrig vil forsvinde. Jeg ved det, i ved det, selv Mark Hamill ved det: "I've learned that the movies [Star Wars] will never finally end. It just goes on and on and on and on. I mean, it's going to be in 3D, then it's going to be smellivision, then it's going to be a ride in an amusement park, then they'll come to your house and perform it with puppets on your lawn ... it'll never end! I accepted that a long time ago. I have a sneaking suspicion that if there were a way to make movies without actors, George (Lucas) would do it".
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
#1 filmz-MiniJack E! 17 år siden
Hvis det har interesse, så er der nu kommet en trailer til den nye star wars film.
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article...
#2 filmz-DocDoom 17 år siden
#3 gi-jones 17 år siden
#4 filmz-DocDoom 17 år siden
#5 filmz-firesoul 17 år siden
#6 sluppermand 17 år siden
Jeg kan godt lide de gamle Star Wars film, men jeg står sgu af når manden presser citronen så meget at smagen er helt væk.
Men nåh ja man må vel bare acceptere at Star Wars aldrig vil forsvinde. Jeg ved det, i ved det, selv Mark Hamill ved det:
"I've learned that the movies [Star Wars] will never finally end. It just goes on and on and on and on. I mean, it's going to be in 3D, then it's going to be smellivision, then it's going to be a ride in an amusement park, then they'll come to your house and perform it with puppets on your lawn ... it'll never end! I accepted that a long time ago. I have a sneaking suspicion that if there were a way to make movies without actors, George (Lucas) would do it".
#7 azathoth 17 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/26242/#first
... den nyhed er et halvt år gammel. Og det er så derfor man bruger Filmz og ikke EB til at finde sine filmnyheder ;)