Hollywoods nye stjerneskud, 21-årige Scarlett Johansson, har ingen problemer med vise bryster. Hun håber blot, at folk nyder det
Ifølge magasinet 'Harpers and Queen' har den yndige amerikanske skuespiller, Scarlett Johansson, et meget afslappet forhold til det at lave sex-scener og være afklædt på film.
Stjernen, der fik sit internationale gennembrud i 'Lost in Translation' fortæller, at hun ganske vist var nervøs, da hun lavede sine første vovede scener på film.
- Mange mennesker bliver nervøse. Jeg prøver på at være afslappet. De første gange kan det godt være lidt underligt, når det er varmt, og man er næsten nøgen, fortæller hun.
Til gengæld har den unge skuespillerinde det ganske fint med, at fremmede kaster et blik på hendes bryster.
- Hvis nogen skulle komme til at se dine bare bryster, tænker man: Lad dem bare. Lad dem da få den ene dags nydelse, slutter Scarlett Johansson.
Jeg læste denne artikel i ekstra bladet og svin som man jo er fik jeg overskriften til "Nyd mine bare bryster" :-) Personligt synes jeg også at det ville være en mere "tilfredsstilende" overskrift ;-)
Hvad er det for en gang underlødigt fis at poste herinde i et ellers ganske respektabelt og voksent forum. Den slags snavs hører aldeles ikke til her! Hvis vi absolut skal have den slags diskussioner, så bør de være sobre og fyldestgørende. Du kunne i det mindste have linket til nogle relevante billeder eller noget... ;P
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 Tylerdurden 21 år siden
Ifølge magasinet 'Harpers and Queen' har den yndige amerikanske skuespiller, Scarlett Johansson, et meget afslappet forhold til det at lave sex-scener og være afklædt på film.
Stjernen, der fik sit internationale gennembrud i 'Lost in Translation' fortæller, at hun ganske vist var nervøs, da hun lavede sine første vovede scener på film.
- Mange mennesker bliver nervøse. Jeg prøver på at være afslappet. De første gange kan det godt være lidt underligt, når det er varmt, og man er næsten nøgen, fortæller hun.
Til gengæld har den unge skuespillerinde det ganske fint med, at fremmede kaster et blik på hendes bryster.
- Hvis nogen skulle komme til at se dine bare bryster, tænker man: Lad dem bare. Lad dem da få den ene dags nydelse, slutter Scarlett Johansson.
#2 Tylerdurden 21 år siden
Personligt synes jeg også at det ville være en mere "tilfredsstilende" overskrift ;-)
#3 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder
#4 Tylerdurden 21 år siden
Så skulle der vist ikke være mere brok med dig!
#5 Tylerdurden 21 år siden
http://www.icine.org/mt-archives/000037.html
#6 filmz-WSTE_M 21 år siden
Og resten af hende for den sags skyld. :)
descend on us all this day, and for evermore.
#7 filmz-yoshimura 21 år siden
#8 filmz-vassago 21 år siden
#9 HeavyClaus 21 år siden
#10 21 år siden