#27 Jeg håbede også, men Metacritic på 38% har afholdt mig fra det.
#30 Ok jeg fandt altså et par sjove ord fra Chicago Reader:
I'm guessing Donald Sutherland agreed to do this tedious horror flick because he heard Sissy Spacek was on board, and Spacek agreed to do it because she heard Sutherland was on board.
;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Den var fanme dårlig. Ikke fordi den ikke havde gyserelementer, men de virkede bare ikke. Jeg kan ikke rigtigt sige hvorfor, for alle elementerne var der som sådan. Historien var nok bare ikke interessant nok, og jeg kedede mig lidt. Jeg kan ikke anbefale den.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
aToTS fangede mig sq ikke rigtigt må jeg indrømme, syns aldrig jeg blev skræmt mens jeg så den, nød den mere på det visuelle plan, den er sq flot, både billed og lydmæssigt - kan næsten ses på det alene - dno, kan være jeg sq gi den en chance mere (vente til det blir mørkt og tænde et par stearinlys eller noget ^^. Men den originale Dark Water er en af de mest spooky gysere jeg har set inden for de sidste par år :o - hvorimod remaken slet ik fangede mig.
The Grudge Remake (har heller ikke set originalen) - havde sq også nogle ok momenter, så den får da også en anbefaling herfra.
Er også enig i at The Amityville Horror Remake er en rigtig effektiv gyser, skræmte da ihvertfald mig mindst ligeså meget som originalen - faktist lidt mere. Rigtigt godt spillet af Ryan Reynolds.
FUCK der hvor lyset blir tændt på toilettet og man ser det "monster" der over hans skulder, der hoppede jeg satme op til overboen, ca. :O
Men apropo House of Wax, (siger ik den er god) men jeg blev faktisk positivt overrasket - var da et par scener deri der træk på mit horrormeter, men ellers er det sq da ok popcornsunderholdning man kan skræmme livet af kæresten med så, eller noget ^^
#7 Enig - Wolf Creek er så plat, uoriginal og ligegyldig at det er sørgeligt.
#32 - kan du nævnte nogle flere ala Emily Rose der er værd at se (er også vild med den film nemlig.)
En af de eneste Asiatiske gysere jeg ikke er faldet i søvn til undervejs, er den Thailandske Shutter, men den kender folk vel herinde. http://www.imdb.com/title/tt0440803/ Trailer:
#34 Kan ikke umiddelbart komme på andre, men lægger lige hovedet i blød/researcher på imdb. :)
#31 filmz-Bruce 19 år siden
#30 Ok jeg fandt altså et par sjove ord fra Chicago Reader:
I'm guessing Donald Sutherland agreed to do this tedious horror flick because he heard Sissy Spacek was on board, and Spacek agreed to do it because she heard Sutherland was on board.
;)
#32 duuk74 19 år siden
Filmen lægger sig i stil op ad Emily Rose. Hvor Rose bare er 10 gange bedre.
#33 davenport 19 år siden
Ikke fordi den ikke havde gyserelementer, men de virkede bare ikke. Jeg kan ikke rigtigt sige hvorfor, for alle elementerne var der som sådan.
Historien var nok bare ikke interessant nok, og jeg kedede mig lidt.
Jeg kan ikke anbefale den.
#34 chronaden 19 år siden
The Grudge Remake (har heller ikke set originalen) - havde sq også nogle ok momenter, så den får da også en anbefaling herfra.
Er også enig i at The Amityville Horror Remake er en rigtig effektiv gyser, skræmte da ihvertfald mig mindst ligeså meget som originalen - faktist lidt mere. Rigtigt godt spillet af Ryan Reynolds.
Men apropo House of Wax, (siger ik den er god) men jeg blev faktisk positivt overrasket - var da et par scener deri der træk på mit horrormeter, men ellers er det sq da ok popcornsunderholdning man kan skræmme livet af kæresten med så, eller noget ^^
#7 Enig - Wolf Creek er så plat, uoriginal og ligegyldig at det er sørgeligt.
#32 - kan du nævnte nogle flere ala Emily Rose der er værd at se (er også vild med den film nemlig.)
#35 duuk74 19 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0440803/
Trailer:
#34 Kan ikke umiddelbart komme på andre, men lægger lige hovedet i blød/researcher på imdb. :)