Gravatar

#11 rubberdub 19 år siden

sorry drenge har set alt hvad i nævner... leder efter noget nyt godt asiatisk... og det eneste asiatisk der bliver nævnt er dark wather og aToTS... og de er jo ikke just nye... Ps. har dem begge... noget nyt?
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#12 El vez 19 år siden

"The Host" er netop udkommet i Korea, så den kan vi nok få glæde af inden alt for længe.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#13 duuk74 19 år siden

Har set mange nye gysere...de er bare ikke asiatiske.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#14 filmz-incubus 19 år siden

Hvad med den der engelske splattergyser, hvor et filmhold skal undersøge nogle folks forsvinden i en eller anden by. Norman Lovett skulle vist være med i den.

Add. Evil Aliens hedder den!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#15 filmz-ataris 19 år siden

#12 - Jeg tror nærmere, at The Host er en genreblend, måske lidt ala Save The Green Planet - men jeg har self ikke set den, så jeg skal ikke kunne sige det. Men interessant ser den ud. Jeg har ikke glædet mig til en film så meget siden Sympathy For Lady Vengeance :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#16 Captain Vallo 19 år siden

Hva' så med Three Extremes, Rubberdub?
Tre små portioner asiatgys. Kvaliteten er lidt svingende på dem, men den første, Dumblings, havde en meget creepy atmosfære og en ækel historie.

Kan eventuelt, med lidt held, findes i Blockbusters BytteBørs til en flad 20'er.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#17 b e c h 19 år siden

Hvor ligger "A tale of two sisters" stilmæssigt i forhold til "Dark Water"?

Dark Water sagde mig nemlig ikke det store...
Gravatar

#18 El vez 19 år siden

"Dark Water" (Vi snakker originalen, ikke genindspilningen) spiller næsten udelukkende på miljøet og hvis man ikke bliver fanget at det, fungerer filmen ikke.

"A Tale.." spiller på lidt flere tangenter. Den er pænere, mere tankevækkende, mere fantastisk og mere vellykket end "Dark Water", men de er svære at sammenligne.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#19 wiseguy 19 år siden

Dark Water er ikke speciel uhyggelig - men det skal jeg love for at "A Tale..." er!!! den var ved at ta' livet af mig mere end een gang. Fantastisk film!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#20 b e c h 19 år siden

Ok, jeg tror der lander en bestilling på "a tale..." inde længe.

Skriv ny kommentar: