Gravatar

#11 filmz-yoshimura 21 år siden

#6 Amazon er en skidt ide, da man af uforklarlige årsager bliver bonget for dansk moms, når man køber hos dem, og så er det pludselig ikke så billigt. Det kan muligvis betale sig at bestille dem fra Sverige (f.eks. på www.bokus.se - husk at kursen er cirka 0,80). Ellers kan man jo som regel købe et ganske pænt udvalg af hans bøger i de fleste almindelige boghandler (til knap 120,-/stk.) og naturligvis i Fantask, hvis man skulle komme forbi den.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#12 filmz-yoshimura 21 år siden

Jeg skal da også lige huske at nævne www.whsmith.co.uk i England, som minder meget om amazon mht. udvalg men til gengæld ikke opkræver dansk moms ved bogkøb. Det er nok mit bedste bud.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#13 Zelle 21 år siden

Okay, tak for svarerne. Jeg har, som du foreslår ks, nemlig altid købt dem når jeg var ude og rejse, men det her var mere ment til når jeg skal lave en ønskeliste til jul, så ville jeg foretælle folk hvor de kunne købe dem på engelsk som jeg gerne vil have dem ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens

Skriv ny kommentar: