Gravatar

#1 davenport 21 år siden

Er der nogen der ved hvad der er under opsejling af SK?
Jeg synes jeg mangler noget nyt snart. Noget ala Tommyknockers og i den stil.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 ks 21 år siden

Han har for nylig færdiggjort syvende og sidste del af "Dark Tower" serien.

Han fortalte selv før den bog, at han ville tage en pause fra bøgerne indtil der faldt en ny idé ind i hans hoved. Det forlyder dog at han i øjeblikket arbejder på en bog om Red Sox, men det er vist ikke hvad en King fan vil opfatte som en "rigtig" King bog! :)

Ellers er der ikke andet for end at finde nogle af hans gamle bøger frem! Jeg er personligt igang med at læse The Stand: Uncut, og den kan bestemt anbefales hvis du ikke allerede har læst den.

Du kan læse mere om den Red Sox bogen på hans hjemmeside. www.stephenking.com
Der er desuden et udmærket aktivt diskussionsboard på imdb om ham. http://us.imdb.com/name/nm0000175/board/threads/
Gravatar

#3 davenport 21 år siden

ok, tak.
Jeg har læst Stand flere gange i uncut. Den er så genial, og svær at ligge fra sig.
Jeg har kun læst lidt af Dark Tower, og det fangede mig ikke. Jeg er mere til de bøger der har et dybt persongalleri og en smule overnaturligt i dem. Han er en fantastisk personkender, og det er det jeg mest beundrer ham for. Dog har jeg vidst læst det meste der er op til flere gange. Kunne være jeg skulle finde Tommyknockers frem i dag og give den en omgang læs..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 ks 21 år siden

Jep, The Stand er en fængende bog, og med sine 1500 sider også en stor udfordring! :)

Jeg har ikke selv læst nogle af Dark Tower bøgerne, men de står på listen over bøger jeg skal igennem.

Hvis du ikke allerede har læst den, så kan "Desperation" anbefales. Den første King bog jeg selv læste, og her nogle år og en del bøger senere, så synes jeg stadig det er den bedste bog jeg har læst af ham.
Gravatar

#5 Zelle 21 år siden

Nu er jeg også selv en stor King læser, men kan bedst lide at læse dem på engelsk, så er der nogen af jer der ved hvor man kan købe The Stand eller andre af hans bøger på engelsk?
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#6 DarkLight 21 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 Zelle 21 år siden

#6 - Ja ;D Jeg mente rent faktisk om der var nogle der undtagelsesvis skulle kende nogle boghandlere i DK der gjorde ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#8 ks 21 år siden

Tror du skal have fat i udenlandske sider for at købe dem på engelsk. Ellers hvis du kender en som rejser meget, der er nogle gode bogforretninger i de store lufthavne, Heathrow osv.
Gravatar

#9 Slettet Bruger [2120050807] 21 år siden

www.saxo.com har en masse på engelsk. Har købt en del Star Wars-bøger på engelsk der. Det er naturligvis en dansk side.
Gravatar

#10 filmz-Bluhm 21 år siden

Jeg kan anbefale Ebay, hvor man finder masser ef Stephen King bøger, køber man mange (6 stk eller mere) kan man spare meget på forsendelsen ved at få dem sendt med en såkaldt M-bag.
Jeg har selv købt omkring 40 King bøger der inden for de sidste 6 måneder.

Skriv ny kommentar: