Tirsdag den 8. februar kl. 21.30 i Dagmar Teatret afholder United Internatonal Pictures forpremiere på den 10x Oscarnominerede western TRUE GRIT med bl.a. Jeff Bridges og Matt Damon i rollerne.
Forpremieren er et kun-for-mænd arrangement, og vi byder selvfølgelig på ægte mandemad i bedste western stil – nemlig snacks fra byen bedste steakhouse MASH samt kolde Budweisers og Four Roses Bourbon. Kl. 22.00 blænder vi op for filmen.
Af kendisser kommer bl.a. Claus Borre, Cyron Melville, Jeppe Kaas, Morten Messerschmidt (!), Nikolaj Peyk, Robert Hansen og Uffe Holm.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Det er jo en gestus af dimensioner og jeg vil da umådelig gerne til den premiere, men Davenport skal lige have chancen igen hvis det var en desperat handling. Ellers siger jeg mange tak og også til Foeller for tanken :) Jeg er ikke værdig.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Nej, det var skam oprigtig ment :) Tror du trænger til en omgang bajere og whisky og en god tur i bif, ovenpå alt det helbredsbøvl ! Vi forventer en wall-of-text om arrangementet ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#17 Så siger jeg mange tusinde tak. Det skal jeg ikke glemme ... foreløbig. Jeg hilser Messerschmidt fra dig :) Tænk at kunne sige, at man har været til galla premiere med Melville :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#11 chandler75 14 år siden
Tirsdag den 8. februar kl. 21.30 i Dagmar Teatret afholder United Internatonal Pictures forpremiere på den 10x Oscarnominerede western TRUE GRIT med bl.a. Jeff Bridges og Matt Damon i rollerne.
Forpremieren er et kun-for-mænd arrangement, og vi byder selvfølgelig på ægte mandemad i bedste western stil – nemlig snacks fra byen bedste steakhouse MASH samt kolde Budweisers og Four Roses Bourbon. Kl. 22.00 blænder vi op for filmen.
Af kendisser kommer bl.a. Claus Borre, Cyron Melville, Jeppe Kaas, Morten Messerschmidt (!), Nikolaj Peyk, Robert Hansen og Uffe Holm.
#12 elwood 14 år siden
Nøøøh hvor er du heldig hva bruce 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 Highland Park 14 år siden
#14 elwood 14 år siden
Naaa han skal da hen og shake hands med Morten Messerschmidt 8-)
#15 wimmie 14 år siden
#16 Bruce 14 år siden
#17 davenport 14 år siden
Tror du trænger til en omgang bajere og whisky og en god tur i bif, ovenpå alt det helbredsbøvl !
Vi forventer en wall-of-text om arrangementet ;)
#18 elwood 14 år siden
#19 MMB 14 år siden
Hvornår har vi ikke fået en wall of text fra Bruce? ;)
#20 Bruce 14 år siden