Gravatar

#1 chandler75 14 år siden

Jeg har slettet denne nyhed (og dermed også forumtråden), da det viser sig, at der er tale om gallapremiere for indbudte og ikke en alm. forpremiere. Det beklager jeg.

Det ser dog ud til, at Filmz får mulighed for at udlodde et par billetter til gallapremieren. Jeg ved mere i morgen :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#2 Ericmase 14 år siden

Altså via en konkurrence eller bare gratis (det er det helt sikkert ikke, men stadigvæk)? For jeg vil gerne hvis gratis. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#3 Bruce 14 år siden

#1 Du kan bare indlodde dem til mig :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4 chandler75 14 år siden

Jeg har fået fat i 2 x 2 billetter til gallapremieren, som foregår 8. februar kl. 21.30 i Dagmar - OBS: Det er KUN for mænd, og deltag venligst kun, hvis du har mulighed for at deltage arrangementet i KBH.

Konkurrence-regler følger snarest.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 chandler75 14 år siden

Ok, reglerne er enkle:

De første to, der skriver her i tråden, vinder! :)
Gravatar

#6 davenport 14 år siden

Så synes jeg du skal gi dem til Bruce, fordi han har så ondt i ryggen!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 Neranders 14 år siden

Vil da gerne vinde, men siden jeg bor i Sønderjylland, får jeg brug for et sted at overnatte.

EDIT: Vil gerne have dem!
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#8 MMB 14 år siden

Jeg vil også gerne have æren at give dem videre til Bruce. ;)
Gravatar

#9 chandler75 14 år siden

# 6 Ok, du giver videre til Bruce - helt i orden. Bruce, hvis du vil have billetterne, skal jeg lige bede dig sende en besked til mig med din adresse.

# 7 Ok, send venligst en besked til mig med din adresse.
Gravatar

#10 Neranders 14 år siden

#9 Har sendt beskeden med adressen. Jeg vil lige høre, om der er nogen form for dresscode, da det er min første gallapræmiere og, hvad er der egentlig på programmet, udover filmen? Jeg husker i nyheden, stod der noget med noget mad og øl, eller er jeg helt forkert på den?
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."

Skriv ny kommentar: