Jeg har slettet denne nyhed (og dermed også forumtråden), da det viser sig, at der er tale om gallapremiere for indbudte og ikke en alm. forpremiere. Det beklager jeg.
Det ser dog ud til, at Filmz får mulighed for at udlodde et par billetter til gallapremieren. Jeg ved mere i morgen :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg har fået fat i 2 x 2 billetter til gallapremieren, som foregår 8. februar kl. 21.30 i Dagmar - OBS: Det er KUN for mænd, og deltag venligst kun, hvis du har mulighed for at deltage arrangementet i KBH.
Konkurrence-regler følger snarest.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#9 Har sendt beskeden med adressen. Jeg vil lige høre, om der er nogen form for dresscode, da det er min første gallapræmiere og, hvad er der egentlig på programmet, udover filmen? Jeg husker i nyheden, stod der noget med noget mad og øl, eller er jeg helt forkert på den?
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#1 chandler75 14 år siden
Det ser dog ud til, at Filmz får mulighed for at udlodde et par billetter til gallapremieren. Jeg ved mere i morgen :)
#2 Ericmase 14 år siden
#3 Bruce 14 år siden
#4 chandler75 14 år siden
Konkurrence-regler følger snarest.
#5 chandler75 14 år siden
De første to, der skriver her i tråden, vinder! :)
#6 davenport 14 år siden
#7 Neranders 14 år siden
EDIT: Vil gerne have dem!
"That's rough, buddy."
#8 MMB 14 år siden
#9 chandler75 14 år siden
# 7 Ok, send venligst en besked til mig med din adresse.
#10 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."