Gravatar

#11 MuManden 18 år siden

#1 Hvis du bare er lidt fiks på fingrene se er der faktisk utroligt mange Håndværkerfirmaer der godt kunne bruge en arbejdsmand, til alle mulige underlige opgaver.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#12 Guts 18 år siden

Man behøver faktisk ikke være skide fiks på fingrene. Bare have gå-på-mod og være villig til at lære. Så skal det nok gå. Jeg startede også som arbejdsmand ved et tømrerfirma (mens jeg ventede på at starte min nuværende uddannelse) og der endte jeg med at lave gipsvægge, lofter, vinduer osv. Det var faktisk meget fedt job. Og jeg havde, inden jeg startede, 10 tommelfingre. Men det blev hurtigt vendt. Så jeg fik en masse ud af det. Jobbet fik jeg igennem et vikarbureau.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#13 elwood 18 år siden

#12 Gips vægge! argg mind mig ikke om dem de kan vuirkelig være trælse, her snakker vi self. om dem man sku sætte i loftet.

Næh du Fliselægning av det er ondt, og ja det er det, det er 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 gi-jones 18 år siden

#13: Hvor tit er det lige at du laver vægge i loftet?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15 elwood 18 år siden

#14 ok så gips plader mr. smarty 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 davenport 18 år siden

Hvor bor du Pytter?
Hvis du bare skal tjene til dagen og vejen, er der tonsvis af forskellige produktionsvirksomheder at tage rundt til.
Man udfylder et skema, og så ringer de, når der er et job fri.
Det giver somregel ca. 120 i timen som start.
Ellers kan du tage kontakt til en jobkonsulent på dit Jobcenter. De er ansat til den slags.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17 Pytter 18 år siden

Jeg bor i Taastrup, men vil helst have et fast arbejde. Har skrevet en ansøgning til Post DK som jeg kører op og aflevere nu ;) Tak for hjælpen alle sammen.
Hvad skulle vi gøre uden film?

Skriv ny kommentar: