Jeg blev færdig med HTX her i juni, og skal nu finde mig et arbejde, hvor jeg kan få tiden til at gå og spare op indtil jeg skal aftjene min værnepligt næste August.
Så jeg ville lige høre jer om i havde nogle forslag til hvad man kunne søge? Jeg vil ikke stå i kassen i en butik, det har jeg prøvet et par gange, og det er slut. Jeg søgte job hos Citymail, for en uge siden og har fået svar om at de ikke har brug for nogle i øjeblikket. Så bare fyr løs med nogle seriøse forslag.
Hvis du ved hvad du vil efter militæret ville jeg gå efter et arbejde i samme stil. Evt et fuldtids "studiejob" indenfor branchen. Det er god træning og ser samtidig lækkert ud på papiret.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg har et par venner, der har arbejdet fuld tid paa grøntorvet og det har de tjent rigtig gode penge paa. Det er nemt at faa og det giver godt, da meget af det er natarbejde.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Der er altid en masse arbejde i PostDK, jeg arbejder selv derinde og der er konsekvent mangel på folk. Og så får du som sagt mulighed for at trampe på folks film. ;)
Ellers kig hos forskellige vikarbureauer såsom www.moment.dk (tidligere kendt som studenterhjælpen) eller www.profilmatch.dk .
#8 Er det ikke en speciel unit altså det med at trampe på folks film, jeg ku forstille mig der også sku undervises i en del ting såsom brevsprække tvangsfodring.
Mere seriøst plan, har faktisk en kammerart der arbejder ved post Dk, og han virker tilfreds med det... nu er han så heller ikke den store filmnyder 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 Jeg er skam selv ret tilfreds med at arbejde i PostDK, og jeg ved nu ikke ligefrem om pakketramperi er noget der praktiseres sådan i al almindelighed hehe. Det skal dog siges at jeg selv arbejder i en afdeling om aftenen fra 16-23:30, så det kan jo være der er nogle hævngerrige postbude rundt omkring der med vilje sætter andre adresser på eller frasortere alt post fra Play.com til tolden - just for the hell of it. :)
#1 Pytter 18 år siden
Så jeg ville lige høre jer om i havde nogle forslag til hvad man kunne søge? Jeg vil ikke stå i kassen i en butik, det har jeg prøvet et par gange, og det er slut. Jeg søgte job hos Citymail, for en uge siden og har fået svar om at de ikke har brug for nogle i øjeblikket.
Så bare fyr løs med nogle seriøse forslag.
-Tak på forhånd.
#2 Bony 18 år siden
#3 Pytter 18 år siden
#4 frahm-2 18 år siden
#5 Pytter 18 år siden
#6 gi-jones 18 år siden
#7 b e c h 18 år siden
#8 dolphinfriendly 18 år siden
Ellers kig hos forskellige vikarbureauer såsom www.moment.dk (tidligere kendt som studenterhjælpen) eller www.profilmatch.dk .
#9 elwood 18 år siden
Mere seriøst plan, har faktisk en kammerart der arbejder ved post Dk, og han virker tilfreds med det... nu er han så heller ikke den store filmnyder 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 dolphinfriendly 18 år siden