#5 agree, btw, var det noget med studiet oprindeligt var sat op som Rick's cafe' fra Casablanca elelr var det bare noget de tænkte på en overgang at gøre i starten, jeg kan virkelig ikke huske det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Godt koncept. Lækkert at programmet ikke er aktualitetsbundet. Måske en smule for studentikost, og det lugtede lidt af "16:9 interviewer hinanden og vennerne". Men som koncept kunne det sagtens eksistere på DR2. Faktisk ville jeg ønske, at det eksisterede på DR2, for det ville give dem de midler og den professionalisme, der nok mangler.
Scenografien var forfærdelig og fungerede fx. slet ikke i samspil med værtens tøj. Enten skulle man køre den afslappede stil fra de svenske filmprogrammer eller også holde sig til den mere neutrale, seriøse og få fat i et ordentligt jakkesæt. Værten var tydeligvis ikke på hjemmebane, og hans spørgsmål ikke altid lige heldige. Men alt i alt, for et første program på en lavbudgetskanal, så synes jeg, at resultatet var i den positive ende. Jeg vil helt sikkert se med næste gang. Go 16:9!
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#1 Outbound Sith 19 år siden
Be there - eller foretag dig noget konstruktivt...
Fox Mulder
#2 filt 19 år siden
#3 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#4 Outbound Sith 19 år siden
Fox Mulder
#5 filmz-Bruce 19 år siden
#6 jesperhp 19 år siden
Hmm, nu har jeg ikke DK4, men fint initiativ. På den anden side er kanalen jo heller ikke ligefrem kendt for kvalitet.
#7 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 chandler75 19 år siden
#9 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Godt koncept. Lækkert at programmet ikke er aktualitetsbundet. Måske en smule for studentikost, og det lugtede lidt af "16:9 interviewer hinanden og vennerne". Men som koncept kunne det sagtens eksistere på DR2. Faktisk ville jeg ønske, at det eksisterede på DR2, for det ville give dem de midler og den professionalisme, der nok mangler.
Scenografien var forfærdelig og fungerede fx. slet ikke i samspil med værtens tøj. Enten skulle man køre den afslappede stil fra de svenske filmprogrammer eller også holde sig til den mere neutrale, seriøse og få fat i et ordentligt jakkesæt. Værten var tydeligvis ikke på hjemmebane, og hans spørgsmål ikke altid lige heldige. Men alt i alt, for et første program på en lavbudgetskanal, så synes jeg, at resultatet var i den positive ende. Jeg vil helt sikkert se med næste gang. Go 16:9!