Gravatar

#1 Yoda 18 år siden

Lidt info til "my fellow film geeks" - der sikkert allerede ved det - IMDb har fået et ny, coolt image - tjek det ud.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#2 cyberzed 18 år siden

Og så Minnie Driver på forsiden :-p
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#3 Yoda 18 år siden

Deres stemme "vote" system er i øvrigt blevet gjort noget lettere.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 Patriarch 18 år siden

Skal lige vende mig til det.

Synes placeringen af forskellige elementer virker lidt rodet. Som om ikke alting har loaded færdig :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#5 MadMartigan 18 år siden

Ja, det ser super ud...

Når man kigger på Top 10 IMDb Quote pages så er Pulp Fiction og Fight Club altid på top 10, det er så sjælent en af dem er ude...

Strange...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#6 lagoni 18 år siden

Det er noget tid siden de ændrede, ik'? Så vidt jeg husker, er der da ikke så meget ændret - hvad er blevet nemmere ved deres stemmesystem, #3?

edit: ahh, nu gik jeg ind på en film, der kan jeg godt se de har ændret en del (inkl. stemmesystemet).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 chandler75 18 år siden

# 6 Man kan bare klikke på en stjerne på forsiden i stedet for at skulle gå ind i stemmesystemet og vælge tallet fra en drag-down menu.

Man kan dog tilsyneladende stadig stemme på den gamle måde.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#8 Æsop9000 18 år siden

Jep, har lige set det. Men hvis man har oprettet en helt ny bruger, så kan man ikke med det samme poste meddelser, man skal betale for det. Nok for at forhindre for mange Trolls. Godt man har en gammel bruger der.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#9 PredatorX 18 år siden

Har det på samme måde... :-(

Æv.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#10 Yoda 18 år siden

Der er en ny, nifty funktion på IMDb - en "joint ventures" funktion.

Hvis man slår en tilfældig person op, f.eks. Johnny Depp, så scroller man ned til bunden af siden, hvor der står følgende:

Find where Johnny Depp is credited alongside another name

Og i en box skriver man så navnet på den person, man gerne vil have knyttet til Depps person. Jeg valgte - underligt nok - Tim Burton.

Når man har gjort det, og trykket ok, guides man videre til en anden side, hvor man så krydser af, hvilke personer, man vil have forbundet. Altså "Actor" = Johnny Depp og "Director" = Tim Burton trykker "look up joint ventures" og vupti, så får man en komplet liste over deres samarbejde:

Joint Ventures
Here are the titles which credit the individuals

* Tim Burton (I) (Director)
* , Johnny Depp (Actor)

1. Charlie and the Chocolate Factory (2005) 7.4/10 (46539 votes)
...aka Charlie and the Chocolate Factory: The IMAX Experience (2005) (USA: IMAX version)
2. Corpse Bride (2005) 7.5/10 (24622 votes)
...aka Tim Burton's Corpse Bride (2005) (Singapore: English title) (USA: complete title)
3. Ed Wood (1994) 8.0/10 (34990 votes)
4. Edward Scissorhands (1990) 7.8/10 (44997 votes)
5. Sleepy Hollow (1999) 7.4/10 (56969 votes)
..aka Sleepy Hollow (1999) (Germany)
6. Sweeney Todd (2007)

Skriv ny kommentar: