Inspireret af diverse plakater postet i en tråd har, min WEB-master og jeg åbnet et lille sted for os på Yahoo, hvor vi kan poste vores billeder/grafik, eller hvis du ikke lige har plads på din egen side eller ikke har et sted at uploade dine kunstværker til.
Trin 1 - Hvis du ikke allerede har en Yahoo konto skal du starte med at åbne en enten på Yahoo.dk eller Yahoo.com
Trin 2 - Når du har åbnet en konto, går du ind på ovenstående adresse eller klikker her Art of Filmz
Trin 3 - Klik på knappen "Join This Group" og udfyld diverse felter og vupti, så er du med efter jeg har godkendt dig, for jeg vil kun have brugere af Filmz.dk til at have adgang.
Hvis denne beskrivelse ikke er god nok så skriv igen, så vil jeg prøve at guide dig på anden vis :)
#1 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Adresse er: http://groups.yahoo.com/group/ArtofFilmz/
Jeg håber, at vi får os nogle gode grin og mulighed for at se lidt andre sider af vores venner på Filmz.dk
Venlig hilsen
Crystalstar1200
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#2 chandler75 22 år siden
#3 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#4 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Det er ikke så indviklet :)
Trin 1 - Hvis du ikke allerede har en Yahoo konto skal du starte med at åbne en enten på Yahoo.dk eller Yahoo.com
Trin 2 - Når du har åbnet en konto, går du ind på ovenstående adresse eller klikker her Art of Filmz
Trin 3 - Klik på knappen "Join This Group" og udfyld diverse felter og vupti, så er du med efter jeg har godkendt dig, for jeg vil kun have brugere af Filmz.dk til at have adgang.
Hvis denne beskrivelse ikke er god nok så skriv igen, så vil jeg prøve at guide dig på anden vis :)
Vi ses derinde :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***