Gravatar

#11 Åkepool 18 år siden

Frid er en klovn.
Udover at han nok ikke ved mere om film, end gennemsnittet herinde, så er hans store problem, at når han kommer på live, enten i radioen eller på tv, så virker han som en blanding af febrilsk og manisk. Han koger helt over og han siger så vildt mange fejl på ingen tid, som jeg egentlig tror at han godt ved er fejl, men han har så travlt med at knævre, at han bare ikke opdager det i farten.
Det er min teori anyway :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#12 pulse83 18 år siden

Speaking of Frid. Han er på DR1 lige nu.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#13 gi-jones 18 år siden

Han snakker længe, længe før han tænker (hvis han overhovedet gør det). Samtidig har en sindsygt irriterende måde at overfortolke alting (hvilket han også i høj grad gør med Star Wars i ovenstående tilfælde).
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14 filmz-Koenig 18 år siden

mindeværdigt da han prøver at sparke Darth Vader... Kan ikke følge ham på et eneste punkt. Det eneste der satte mit pis i kog under ST1 var Jar Jar Binks... Hvis hans rolle havde været mindre betydelig ville jeg ikke have noget at sige imod den film!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#15 Mr.E 18 år siden

Jeg tabte alt for den mand da jeg så et interview han lavede i forbindelse med Elsker dig for evigt. Han snakkede med Susanne Bier om filmen i ca 2 minutter, og resten af interviewet brugte han så på at høre Sonja Richter om hvordan det var at kysse med Mads Mikkelsen... doh...

Skriv ny kommentar: