Gravatar

#1 filmz-jfk 18 år siden

gammel tråd

Jeg fandt denne video på youtube den anden dag:

[url= Frid håner Danske Star Wars-fans (DANISH)[/url]
Klippet er fra 2000 eller sådan.
Efter at han har diskuteret Star Wars 1 et stykke tid, og kritiseret den, så skal han selvfølgelig også lige håne dem der har været inde at se den, og han gør det på en meget barnlig og lav måde.
Det er ok at hade Star Wars, men manden behøves ikke at håne de mennesker der kan lide de film, han hader.

Men manden havde dog ret i at Star Wars 1 var alt for over-hyped. Men det ændrer ikke ved det faktum at manden er komplet idiot.
Jeg er ikke perfektionist, men mine forældre var det.
Gravatar

#2 Bohemian 18 år siden

Fuck en nar...Han er vidst ikke vitterlig intelligent
Free in serenity.
Gravatar

#3 gi-jones 18 år siden

Han er en af de personer jeg virkelig elsker at hade. "De fire første Star Wars film; altså nummer 4,5 og 6..." ROFL
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 Bohemian 18 år siden

Ja den bed jeg også mærke i : ) he he sikke en tosse
Free in serenity.
Gravatar

#5 gi-jones 18 år siden

Jeg har ikke set resten endnu, men vil more mig med det når jeg kommer hjem. Han er desværre også jævnligt i radioen og udtaler sig glædeligt om alt muligt lort, som han ikke fatter en skid af :) Jeg hørte ham sidde og sige den anden dag, at han ikke troede på at der nogensinde ville komme en ny Indiana Jones film, og det var vel at mærke flere dage EFTER at optagelsesperioden for Indy4 var blevet bekræftet.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 lagoni 18 år siden

Er han egentlig ikke kulturchef e.l. hos DR? Det synes jeg er skræmmende...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 jessup 18 år siden

Jeg har sgu fået mere respekt for ham - der er ikke en eneste ting i hans anmeldelse jeg er uenig i. Hans argumentation er i det mindste mere fyldig end rygmarvs reaktionen "man skal tage det for det det er - popcornsundeholdning" - "det er ok underholdning" og andre lignende kommentarer.
This is just until June
Gravatar

#8 Æsop9000 18 år siden

Niels frid har jo aldrig været den skarpeste kniv i skuffen. Mandens fokusering på mænds behåring af deres kønsorganer, i en anmeldelse siger det hele.

ANR's legendariske satireprogram, Farlig Fredag, lavede en rigtig sjov parodi på Frid i 2002. Prøv at downloade og høre MP3-filen her:
http://www.farligfredag.dk/2002/2002.asp
Passer meget med det billede man har af manden.

Jeg har ikke noget mod han sabler Star Wars, men det er bare måden han gør det på, blandet med det millioner af andre retarderede udtalelser han er kommet med, der gør at jeg hader ham.
Synes også at hver gang man ser ham med et indslag fra DR, så lykkedes det ham hver gang at få sig selv ind i indslaget. Imens næsten alle andre journalister ville være tilfreds med bare at indtale indslag, men Frid vil jo gerne promovere sig selv hele tiden.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#9 HonoDelLoce 18 år siden

Tjaaa, som #7 er jeg faktisk også fuldstændig enig i anmeldelsen..

Nu har vi jo så også muligheden for at se i klogskabens bakspejl og kan dermed sable argumentet om at "det er jo en del af en trilogi, så historien udvikler sig" - for synes at de to efterfølgere var lige så intetsigende som den første..

Det her skal vel egentlig ikke være en Star Wars diskussion, men vil give ham ret i det med de unge drenge - selv hende den kvindelige fan giver ham ret..

De tre "nye" Star Wars appelerer jo til allerede eksisterende fans og små drenge, der er action-liderlige.. Frid glemmer blot det med de eksisterende fans..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 filmz-grev_michal 18 år siden

Tjoo Jeg er vel egentlig også enig med #7 og #9.

De første "4"(altså 4,5 og 6) har deres helt egen plads i filmhistorien - det tror de fleste os kan blive enige om.

Men det sidste 3 var jeg heller ikke synderlig imponeret over-han rammer det meget godt med effekterne osv, måske behøvede han ikke at bruge så malende beskrivelser men still....

Betragter mig selv som fan af de første. (ikke på Star Wars kongress agtig måde hehe) Filmene levede eftermin mening heller ikke op til de store forventninger der var.

Skriv ny kommentar: